Mitt liv och andra tankar i livet

Alla inlägg under juni 2009

Av Carro - 24 juni 2009 01:15

Hejsan på er!


Ligger nu i sängen och har precis kollat klart på Lotta på Liseberg på internet. Lisa  nämnde om att hon var med där, och jovisst såg man henne :P hehe.


Allsång på skansen idag var väl bra, jag hade inte riktigt ork till att bara sitta framför tvn så det blev ju en del chatt också :P Och Morden i Midsomer var väl bra, lite seg bara.. Och sen gick det på 1an så det var ju ingen paus på 1,5 timma vilket var lite jobbigt :P


Nu ikväll har jag också suttit och chattat med Malin och Jesper :D Två av många helt underbart roliga och trevliga personer :D kommer inte glömma denna dag vi haft i första taget <3



Ne, nu ska inte jag sitta här och bara babbla på :P

Imon blir det troligtvis städning här hemma :P


God natt med er och sov så gott! =)

Av Carro - 23 juni 2009 20:24

God kväll på er!


SItter nu i Neas säng och kollar på Allsång på skansen :D


Idag har jag varit med Malin och Jesper. Vi har haft det VÄLDIGT roligt och trevligt :D Tack Malin och Jesper för denna dag, det måste vi göra om :D <3

 Vi hade ju väldigt tur med vädret också :D Det har varit väldigt härligt :D Ja, denna dag kommer jag inte glömma i första taget, en verkligen supertrevlig och rolig dag :D

Haha, Jesper skulle skoja lite med Nea. Det skulle han göra genom att snacka lite filosofi, MEN det gick åt skogen :P Nea fattade inte någonting :P haha det var lite rolig. Bara det att då slängde jag ur mig till Nea (jag var tvungen :P) "men du kanske är lite efter Nea" Det gick på mindre än 1 sekund så var jag inne på mitt rum med låst dörr :P Efter ett tag låste jag upp dörren till mitt rum och sträckte ut huvudet MEN vad hände då, JO jag fick vatten över mig :P Så efter det var jag inte så lite våt heller :P Haha, hon ska allt få igen i sommar :P

Och det ska Jesper också allt få :P Fick vatten över mig av honom också :P och även också lite blomfrön eller vad man kan säga :P haha..



Jösses, Anna-Maria Espinosa var längesen man såg nåt av (hon e med på skansen nu) Jag känner inte igen henne :P



Numera på tisdagar så kommer det vara tv-kväll :P Kl 8-9 är det allsång på skansen och kl 21-22:30 så är det ny säsong av Morden i Midsomer :D Härligt, har längtat efter ny säsong där :D


Nu får jag fortsätta att kolla på Allsång på Skansen :D Ni får ha en fortsatt bra kväll! =)

Av Carro - 22 juni 2009 11:44

God förmiddag på er!


Sitter nu vid köksbordet och gör typ ingenting, eller chattar lite med Jesper bara =)


Idag vaknade jag kl 9. Har väl sovit sådär inatt, vaknat av att jag frusit osv. Himla feber. Men idag mår jag iaf bättre som tur är =) det är så underbart väder ute också :D Satte mig ute på balkongen förut och åt frukost, men där kunde jag inte sitta så länge för det blev för varmt :P Får flytta ut mig dit när det blir skugga där ist, vilket lär vara snart :P


Fick ju massor av bilder av Malin igår på msn, så tänkte nu lägga upp lite bilder från en promenad Malin och jag tog förra helgen när jag var hos henne på Björkö =)

Av Carro - 21 juni 2009 23:59

Hejsan på er!


Ligger nu i sängen och ska snart sova hade jag tänkt.

Nu ikväll har jag bara legat i sängen framför datorn och kollat på film och chattat, har haft feber =(


Imon blir det väl till att ta det lugnt, men på tisdag ska jag träffa Jesper =) får hoppas att jag mår bättre då. Det ska ju bli kanonväder till veckan också :D Men man vet ju aldrig med smhi :P


Lägger nu upp 2 bilder från i fredags. God natt med er! =)

Av Carro - 21 juni 2009 11:59

Tjingeling där!


Sitter nu vid köksbordet och äter lite midsommarrester från i fredags.

Mår betydligt bättre idag vilket är härligt =) Går däremot runt och nyser massor nu för städade för en stundsen :P


Idag kommer då både Nea och mamma hem, så då är det slut på lugnet här hemma :P hehe. Ne men det har varit vääääldigt härligt att ha varit ensam hemma from. torsdag eftermiddag- idag. Helt underbart :D Även om jag inte var hemma så mkt i fredags, för då var jag ju på Björkö, och igår var jag ju sjuk, men det har ändå varit härligt här hemma.


Idag verkar det vara väldigt härligt väder. Solen skiner, det är blå himmel och temperaturmätaren visar 19 grader i skuggan =) Kanske ska ta och sätta mig ute en stund senare.



Ni får ha en riktigt bra dag! =)

Av Carro - 20 juni 2009 22:15

Kommer ihåg när Malin och jag sjöng och spelade denna låt på musikfesten i skolan förra året. Den är såå bra :D Har tyvärr inget klipp när vi gör den.

Av Carro - 20 juni 2009 18:55

God eftermiddag på er!


Sitter nu vid köksbordet och äter lite lax, couscous och sallad. Jag var tvungen att få i mig något. Känner dock att febern börjar komma tillbaka =( usch jag gillar inte detta.. hatar att vara sjuk..


Ne, nu ska jag sätta mig och äta och sätta på en bra film, Beck- Den japanska shungamålningen :D



Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards