Mitt liv och andra tankar i livet

Alla inlägg under december 2009

Av Carro - 1 december 2009 21:29

God kväll alla bloggläsare!

Ligger nu i sängen och skriver detta och jag känner mig helt slut, fattar inte riktigt varför, det är ju så himla lugnt på praktiken. Men men.

Denna dag har faktiskt gått väldigt segt känner jag.


Imorgon kommer då Malin hit och sover här till fredag =) hennes pappa skulle iväg och då fick hon sova här =) Ska bli trevligt. Vi träffas ju så himla sällan numera vilket är väldigt tråkigt, saknar de roliga dagarna vi har haft under de senaste 3 åren.


Ne, funderar faktiskt på att kanske snart lägga mig, jag känner mig väldigt trött och ne, jag vet inte.


Hoppas iaf att ni har haft en bra dag! Kram på er alla bloggläsare! =)

Av Carro - 1 december 2009 08:14

God morgon på er. Då var det första december idag då och när jag vaknade var det åter igen nollgradit ute, det som har varit så varmt det senaste, men ne nu kommer kylan igen lagom till december.


Inatt har jag väl sovit bra, vaknade dock en gång. Då hade jag drömt att jag bodde ute hos Thomas (pappa) under en helg. Det hände inget speciellt men jag vaknade iaf. Usch vad jag hatar detta! Jag saknar min pappa men ändå inte MIN, inte sen allt han gjort Nea och mig så saknar jag inte honom på det sättet utan jag saknar att ha någon pappa som bryr sig om mig. Thomas har lååångt ifrån brytt sig om mig under min gymnasietid, han har bara struntat i det fullständigt. Det känns faktiskt ganska jobbigt, och ja, han hade ju åtminstone kunnat komma och äta hos oss i skolan någon gång i vårat café, men nedå, det har han gjort en gång och det var när vi gick i 1an =(


Ne, nu ska jag snart gå till praktiken. Jo, jag har fått erbjudande om jobb under några dagar under jul också =) på praktiken =) får se vilka dagar jag säger ja till.


Kram på er alla bloggläsare!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards