Mitt liv och andra tankar i livet

Alla inlägg under augusti 2009

Av Carro - 14 augusti 2009 11:07

Hejsan på er alla bloggläsare.


Sorry för ännu dålig update, men har hela veckan varit i skärgården med Jesper utan riktig tillgång till internet. 

Vi har haft det väldigt trevligt =) Vi har sett en hel del film :P hehe xD Men ja, det har ju inte varit så kanonbra väder heller :P.. 


Nu sitter jag i Jespers säng och han själv packar och grejar lite. Idag åker vi två till Torslanda och där stannar Jesper till söndag då han ska till stan. Så ja... 


På måndag börjar skolan också.. Hmm.. Denna sommaren har gått alldeles för fort, vart har hela lovet tagit vägen? Okej, jag har jobbat 4 veckor men det har ändå gått för fort... Jag har inte hunnit att skriva någonting som jag skulle ha gjort... aja, vi får väl se, kanske blir en självbiografi skriven under höstlovet eller något sådant, vi får helt enkelt se när det blir av. 

Sedan har jag ju inte heller varit på sommarstället så mycket som jag brukar vara under sommrarna annars.. hmm.. fattar inte vart detta lov har tagit vägen.... aja... 


På måndag börjar iaf mitt sista skolår.. Hmm... vet faktiskt inte riktigt vad jag tycker om det, men ja, vi får iaf hoppas att jag får byta klass nu och att det blir betydligt bättre än förra året. Förra året var ju ingenting som det skulle, det var ingen ordning alls direkt om jag säger så.. Nee, det året lärde man sig verkligen ingenting, eller typ inte, utan ist var det ju jag som lärde lärarna :/ Hmm... nee.. Hoppas jag hamnar i Helenas klass detta sista året, hoppas...! 


Men men.. ja, kan tyvärr inte komma på något mer att skriva här just nu, men jag återkommer väl på söndag eller nåt när Jesper åkt. Hoppas att ni själva har haft en bra vecka och kommer att få en bra helg, det ska/har iaf jag haft! =) 


Kram på er. 

Av Carro - 9 augusti 2009 23:56

God kväll på er!


Sitter nu i min egna säng och chattar lite. Runt 5 tiden idag kom jag hem från Jesper, men jag åker dit ut imon igen, tar 12:20 bussen. Så jag kommer hem på onsdag, torsdag eller fredag, vi får se. Cissan kommer ju nog inte som planerat först pga Nea :P Men men...


Herregud, nu när jag satte mig i sängen och varvade ner så känner jag hur trött jag är. Jag känner mig helt slut nu. Kanske dags att gå och lägga sig, ska ju ändå upp i någorlunda tid imon.


Vi får se hur mycket bloggande det blir här i veckan, kommer ha lite dåligt med internet nämligen. Men vi får se.


God natt med er alla bloggläsare och ha en riktigt bra vecka! =)

Av Carro - 8 augusti 2009 10:55

Hejsan på er alla bloggläsare.


Sorry för dålig update, men igår var jag med Jesper hela dagen, han kom till Torslanda strax efter 10 igår morse :P och igår kväll åkte jag med honom hem till han i skärgården =) Här är jag troligtvis tills imon någon gång, och åker sedan hit till veckan igen. Jag har ju liksom ändå typ inget att göra hemma :P 


Aja... Sitter nu här och ser ut över massa småöar och solen skiner, underbart! =) Aja, ni får ha en riktigt bra helg. Kram på er. 

Av Carro - 6 augusti 2009 22:56

God kväll på er!


Sitter nu i sängen och skriver detta, chattar också lite.


Det blev ingen skrivning ikväll mer än ett härligt dagboksinlägg. Så jag har typ bara suttit vid datorn.


Hade snart tänkt att lägga mig antar jag, Jesper kommer hit imon över dagen och är i Torslanda kvart i 11 :P hehe, så imon blir det till att sätta klockan.. :P =) Eftersom att varken Jesper eller jag har något bättre för oss än att sitta i varsitt hem framför datorn så tänkte vi lika gärna att vi kan träffas =) Och nästa vecka åker jag till honom ett par dagar =) Ska också bli trevligt =)


God natt med er alla bloggläsare och sov så gott! =)

Av Carro - 6 augusti 2009 18:48

God kväll på er!


Sitter nu i vår härliga soffa och har precis kollat klart så det sista allsång på skansen för i år. Tråkigt egentligen, det har alltid varit så härligt att varje tisdagkväll kl 8 bänka sig framför tvn och kolla på allsången. Men nu dröjer det ett år igen.. Hoppas det kommer något annat bra på tv nu då ist. Det var lite roligt att även Lasse och Bosse var där =)


Hmm.. idag har jag städat och passat Rico. Ikväll får vi se vad som händer. Kanske blir lite skrivning men vet inte riktigt om jag orkar med en självbiografi. Det tar så mycket på krafterna, men samtidigt här det härligt att skriva det.


Känner nu att jag väldigt gärna hade gått ut och spelat kubb, men lite svårt när man inte har något och är själv :P hmm. Det är såå härligt väder ute och jag känner doften av grill.


Vad ska ni bloggläsare hitta på en härlig sommarkväll som denna då? =)



Av Carro - 6 augusti 2009 12:55

Hejsan på er alla bloggläsare!

 

Sitter nu vid köksbordet och pratar med Jesper via skype och har precis ätit en banan med choklad som jag värmde i micron :P =) Gott var det iaf =) så nu har jag ingen mer choklad, får väl gå och handla det eller nåt :P

 

Inatt har jag väl sovit bra. Jesper åkte ju hem igår kväll efter att ha varit här i 3 dagar så det är ganska tomt här hemma nu =( har som tur är Rico här nu, passar honom idag, så lite liv är det här ändå, eller inte :P han ligger bara och sover med tanke på värmen ute haha :P

 

Dessa 3 dagarna med Jepser har varit väldigt roliga och trevliga. Vi har egentligen inte gjort så mkt, kollat på film, sjungit en del och varit ute och gått lite, och sedan var vi hundvakt igår också :P =) Tack Jesper för dessa dagarna :D <3

 

Resten av dagen ska jag städa, vara hundvakt och ikväll ska jag nog sätta mig lite och spela gitarr =) Får också se om det blir någon självbiografi skriven, eller kanske lite dikter =) Vi får se vad det blir =)

 

Hmm. Har säkerligen något mer att skriva om här men kan bara inte komma på det nu.

 

Jesper tog ett kort på mig igår.

 

Ni får ha en fortsatt bra dag i sommarvärmen. Kram på er

Av Carro - 3 augusti 2009 10:51

God morgon på er!


Nu sitter Jesper och jag vid köksbordet och äter frukost/lunch, smörgås och skink-och grönsakspannan som fanns kvar i kylen :P...


Ute är det molnigt, och inatt har vi hört hur det har regnat... hmm..


Idag får vi se vad som händer, blir det uppehåll senare så kanske vi går ut och går =)


Aja ni får ha en bra dag! Kram på er alla bloggläsare.



Av Carro - 2 augusti 2009 16:45

Hejsan på er!


Då satte man sig precis i soffan då efter en seg dag med städning.

Vid 3 tiden åkte Malin hem och strax efter kl 6 nu ikväll så kommer Jesper hit =) Ska bli trevligt. Vi får se vad vi tar och hittar på. Blir väl kanske film eller nåt.


Asså hela dagen har det varit sådan äcklig luft ute, typ kvavt, men det har varit väääldigt varmt också, närmare 30 grader i skuggan... Och nu är det faktiskt molnigt ute, dock väldigt varmt.


Ni får iaf ha en riktigt bra söndagkväll alla bloggläsare! =) Kram på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards