Mitt liv och andra tankar i livet

Alla inlägg under augusti 2009

Av Carro - 23 augusti 2009 22:50

Ja äntligen, snart har Beck- i stormens öga biopremiär :D Självklart ska man gå och se den :D

Av Carro - 23 augusti 2009 22:17

God kväll på er!

Hoppas allt är bra med er.

 Med mig är det väl bra, har dock världens magknip nu, men vet typ inte varför. Eller jag är skithungrig, men jag vill inte äta, vet inte varför =( :/.. Sitter och biter på naglarna ist.... usch detta hatar jag verkligen.Sitter också här och funderar lite smått på lite olika saker, både på glada och mindre roliga.


Runt halv 9 nu ikväll åkte Jesper hem efter att ha varit här sen i fredags eftermiddag. Vi har haft det väldigt roligt och trevligt. Förut idag gick vi en härlig skogspromenad där vi tog lite kort. Tack Jesper för denna helgen <3



Imorgon är det vanlig skoldag. Börjar med gympa halv 9 på morgonen till halv 10. Sedan börjar jag inte förrän halv 12 igen, då med arbetsmiljö, och slutar halv 2. Då blir det till att åka hem och packa för tisdag. På tisdag åker ju klassen till Norrköping och är där 2 dagar :D Det ska bli roligt och trevligt =)

Vi kommer ju hem på torsdag kväll någon gång, så vi är lediga på fredag, men på fredag eftermiddag åker mamma, Nea, jag och några andra till Brevika (vårat sommarställe) och kommer hem på söndag kväll antar jag. Så då lär det bli till att plocka en del kantareller =) Ärligt talat så både hoppas jag och tror att denna veckan kommer att gå fort. Men men... Så som jag sagt tidigare, veckan som kommer så kommer det nästan inte bli något bloggande alls =( Men jag får väl se till att ev sms-blogga någon dag =) Vi får se.


Vi får väl se när jag somnar idag. Jag ska åka med mamma imorgon runt kvart över 7 så det får inte bli alltför sent idag. Men när jag är på detta humör, eller ja, känner mig som jag gör nu, lite småledsen och ja.. jag vet inte hur jag ska förklara, då Kan det bli en lång kväll/natt :/ Men men...


Älskar er alla mina vänner som ställer upp för mig. Tack för att ni finns! <3


Kram på er alla bloggläsare.

Av Carro - 21 augusti 2009 08:46

God morgon på er!


Sitter nu vid köksbordet och äter frukost.


Idag är det stadsvandring som gäller, får bara hoppas att det är uppehåll. Just nu är det uppehåll, men det har regnat inatt. Hmm.. håller tummarna, för inte stadsvandring i regn, nejtack!


Senare idag kommer ju Jesper hit och stannar till söndag så det kanske inte blir så mycket bloggande i helgen. Men ni får iaf ha en riktigt bra helg alla bloggläsare. Kram på er.

Av Carro - 20 augusti 2009 18:39

God kväll på er.


Sitter nu i min säng och lyssnar på lite musik. Det är mycket roligare att lyssna på musik nu när jag har bättre högtalare :D


Idag har vi ju varit med programmet på Askimsbadet. Där spelade några kubb, några badade och några satt och pratade. Lisa, Sanna och jag badade 1 gång, men själv tyckte jag det var väldigt kallt. Men okej, jag erkänner att jag är en badkruka också så ja :P xD haha.

Sara var fotograf hela dagen och tog massor av fina kort. Jag fick några av henne så tänkte lägga upp ett av de. Sedan tog jag ett kort på mig själv för en stundsen också som jag också lägger upp.


Imorgon är det stadsvandring som gäller, och imon eftermiddag kommer Jesper hit och stannar till söndag, och på lördag ska mamma och jag åka och klippa oss =)


Tack programmet för en härlig dag! =) <3



Nu ikväll ska jag fixa lite mat som jag ska ha med imon, eller just det ja, vi har ju rökt makrill. Får väl ta det och sallad :D


Hur har er dag varit i sommarvärmen?

Av Carro - 20 augusti 2009 09:20

God morgon på er alla bloggläsare.


Sitter nu i sängen och äter en god köttbullesmörgås. Nea börjar ju skolan idag så det är fullt liv här hemma nu...


Idag ska vi till Askimsbadet med programet. Ojdå, klockan bara tickar iväg. Ni får ha en riktigt bra dag i sommarvärmen. kram på er

Av Carro - 19 augusti 2009 22:38

God kväll på er!


Sitter nu i sängen och ska snart sova tror jag. Satt precis och gick igenom hur mina 2 kommande veckor ser ut. Jag kommer nog ha en del att göra, delvis iaf. Eller ja, typ....


Imon ska vi med programmet till Askimsbadet. Där slutar vi kl 2. Efter det ska jag hem och leta efter min sovsäck som jag måste ha nästa vecka.

På fredag är det stadsvandring, och på eftermiddagen kommer Jesper hit och ska vara här över helgen. Nea är nämligen på Hälsö till helgen så då blir det ganska lugnt här hemma :P :D


Nästa vecka kommer jag samanlagt vara hemma 1,5 dag. Jag e hemma på måndag. Kl 8 på tisdag morgon åker vi från skolan till Norrköping med några i klassen och kommer hem på torsdag kväll.

På fredag eftermiddag åker mamma, Nea, jag och några andra till Brevika (sommarstället) och är där över helgen. Så ja, nästa vecka kommer det att bli fullt upp, och troligtvis knappt heller någon blogg då =( men jag lovar att jag ska försöka orka och hinna det när jag kommer hem på torsdag kväll, eller om vi är lediga på fredagen så kanske då innan vi åker till Brevika. Vi får se.

Vi fick papper idag om Norrköpingstrippen och jag tror att det kommer att bli väldigt roligt =)


Nu ska jag snart sova. god natt med er och sov så gott.

Av Carro - 19 augusti 2009 07:52

God morgon på er.

Sitter nu vid köksbordet och äter frukost, samma som de andra dagarna.


Idag börjar vi halv 10. Vi har inte en aning om vad som hittas på idag, vi fick inte veta något :P Hmm.. men efter lunch blir det nog brännboll eller kubb eller nåt sånt.


I eftermiddag kanske Jesper kommer hit en sväng, vi får se, vet inte riktigt än:D


Just det ja, det jag inte orkade berätta om igår kan jag ta lite snabbt nu. På tisdag-torsdag åker vi 4or till Norrköping. Där ska vi träffa en annan HR klass. De ska visa oss runt lite i skolan och sedan är det någon annan person som ska visa oss runt i Norrköping. Och anledningen till att vi åker dit är för att vi ska samarbeta med de inom nåt eu projekt eller vad det nu var. Efter detta ska skolans eu expert som vi kallar honom för söka eu-bidrag för oss och för att vi kanske innan vi slutar gymnasiet få resa till Italien. Men det vet vi inte än, det får vi se hur det blir. Så ja, det var väl det jag inte orkade berätta igår eftermiddag. Men OM vi ska till Italien så har jag ett problem. Jag e flygrädd, och det tar ju runt 3 timmar till Italien. Hmm.. aja vi får väl se hur det blir....


Nu ska jag gå om 10 min. Ni får ha en riktigt bra dag kram på er alla bloggläsare.

Av Carro - 18 augusti 2009 16:37

Hejsan på er.


Sitter nu i sängen och lyssnar på lite musik och är förbannad på Nea som har varit och rotat och tagit några av mina saker som jag har under min säng, och även från min kldägarderob.... Hon är ta mig fan hopplös.... Att hon aldrig kan fatta att hon ska ge fan i mina saker...


Är nu väldigt trött så ska väl sätta mig och kolla på film, Tusenbröder.


Orkar inte berätta om dagen just nu, gör det kanske senare isf.


Kram på er alla bloggläsare

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards