Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2009

Sista vardagen av sommarlovet/ hem idag

Av Carro - 14 augusti 2009 11:07

Hejsan på er alla bloggläsare.


Sorry för ännu dålig update, men har hela veckan varit i skärgården med Jesper utan riktig tillgång till internet. 

Vi har haft det väldigt trevligt =) Vi har sett en hel del film :P hehe xD Men ja, det har ju inte varit så kanonbra väder heller :P.. 


Nu sitter jag i Jespers säng och han själv packar och grejar lite. Idag åker vi två till Torslanda och där stannar Jesper till söndag då han ska till stan. Så ja... 


På måndag börjar skolan också.. Hmm.. Denna sommaren har gått alldeles för fort, vart har hela lovet tagit vägen? Okej, jag har jobbat 4 veckor men det har ändå gått för fort... Jag har inte hunnit att skriva någonting som jag skulle ha gjort... aja, vi får väl se, kanske blir en självbiografi skriven under höstlovet eller något sådant, vi får helt enkelt se när det blir av. 

Sedan har jag ju inte heller varit på sommarstället så mycket som jag brukar vara under sommrarna annars.. hmm.. fattar inte vart detta lov har tagit vägen.... aja... 


På måndag börjar iaf mitt sista skolår.. Hmm... vet faktiskt inte riktigt vad jag tycker om det, men ja, vi får iaf hoppas att jag får byta klass nu och att det blir betydligt bättre än förra året. Förra året var ju ingenting som det skulle, det var ingen ordning alls direkt om jag säger så.. Nee, det året lärde man sig verkligen ingenting, eller typ inte, utan ist var det ju jag som lärde lärarna :/ Hmm... nee.. Hoppas jag hamnar i Helenas klass detta sista året, hoppas...! 


Men men.. ja, kan tyvärr inte komma på något mer att skriva här just nu, men jag återkommer väl på söndag eller nåt när Jesper åkt. Hoppas att ni själva har haft en bra vecka och kommer att få en bra helg, det ska/har iaf jag haft! =) 


Kram på er. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards