Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 15 maj 2010

Lördag 15/5 och filmtips

Av Carro - 15 maj 2010 15:00

Hejsan bloggen!

Nu var det ett tagsedan jag skrev här.

Just nu sitter jag i alla fall i sängen hemma hos Jesper, Jesper kollar på en film som vi båda två började kolla på men den var inte alls så bra som jag trodde att den skulle vara, "The storm"


Denna helg har hittils varit ganska härlig, väldigt gött med långhelg =)


Sitter här och funderar lite på hur jag ska klippa mig, jag har en idé och det är som jag hade för ca 1 årsen;


  


men jag vet inte...


Annars idag händer det inte så mycket här, det är ju så tråkigt väder, men just nu är det nog uppehåll i alla fall.


Till veckan som kommer så känns det som om att jag inte vet någonting, men det är som vanligt med skolan, man får veta allt i sista stund....


Det finns en sak som jag saknar nu och det är detta;

  


Detta saknar jag som tusan nu, Cissan och Carro som sitter vid sina kära gamla datorer och försöker vara uppe så länge som möjligt. Jag somnade väl som senast runt halv 4 och Cissan runt halv 5 tror jag. Det var tider det, saknar det verkligen. Men men, får väl se om vi träffas under en vecka eller något sådant då vi får göra om detta, gjorde det ju visserligen förra året men det var inte alls lika roligt, inte lika länge heller :P men men, hehe sysslingarna Carro och Cissan kan allt ha det för roligt ibland, bara vi hittar bra musik också xD haha :P


Sitter också här och försöker komma på filmer som jag skulle vilja se, är det någon som har lite tips? Gärna kriminalare/thriller, släng gärna iväg en kommentar isf =)


Hm, resten av dagen får vi se vad som händer, kanske ska kolla lite på de program som jag har lagt till på datorn, Google sketchup 7 och photoshop =)


Ni får ha en fortsatt bra dag alla bloggläsare! Kram på er!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards