Mitt liv och andra tankar i livet

Alla inlägg under januari 2012

Av Carro - 7 januari 2012 09:52

Godmorgon bloggen!

Ja då var det alldels strax dags att åka till IKEA då. Detta har varit någon konstig natt, jag har vaknat flera gånger och sedan vaknade jag vid 7, vet inte om jag somnade om sedan men jag kollade på klockan igen halv 8 imorse och då kunde jag inte somna om. Men men.

Ja idag blir det iKEA då, hoppas verkligen att älsklingen hittar framför allt en säng, jag är trött på att sova på golvet efter 2.5 år.. :P


Ha en bra dag!

//CarroEllen

Av Carro - 6 januari 2012 22:39

Godkväll bloggen!

Nu ligger jag i sängen ute hos älsklingen, kom ju hit igår kväll.

Idag har vi inte gjort så mycket, tagit det väldigt lugnt. Vi har grejat lite i Jespers lådor i köket, gjort plats där, sedan har vi även fått rensat avloppet, Jesper kunde det inte riktigt så jag fick ta över xD haha. Sedan har vi spelat frågespelet M.I.G med Jespers förädrar, det var trevligt =) Och så har jag suttit och kollat klart på tv versionen av "Kronjuvelerna" idag också. Ja det är typ det vi har gjort, tagit det väldigt lugnt. Trots att det var så fint väder idag så hade jag verkligen noll ork till att gå en promenad. Men men, så är det ibland.


Imorgon blir det IKEA och kolla på säng och lite andra saker till Jesper, hoppas verkligen att han hittar någon säng nu, jag är väldigt trött på att sova på golvet efter 2.5 år....


Det är nog dags att snart sova eftersom att vi får åka med 12 färjan imorgon, och innan det måste vi ner och handla lite, affären här har ju bara öppet till 14.00 på lördagar och stängt på söndagar, så jobbigt....


Ni får ha en riktigt bra helg alla bloggläsare! =)

//CarroEllen


Av Carro - 4 januari 2012 21:29

Godkväll bloggen!

Nu är jag verkligen helt slut. Inatt vaknade jag vid kvart över två och hade väldigt svårt att somna om eftersom att det spöregnade och blåste orkanbyar rakt på mitt fönster...


Idag har det varit en väldigt trött och seg dag på jobbet faktiskt. Både Malin och jag har varit trötta eftersom att båda två tydligen hade legat vakna inatt och lyssnat på stormen. Ne det är mycket bättre när det stormar på dagarna istället...


Nu ikväll har jag kollat på Morden i Midsomer och sedan packat, lilla Rico (hund) har också varit här en liten stund så har suttit och gosat lite med honom och masserat honom som han älskar :P


Tack för att det är röd dag på fredag och jag är ledig, det känns så himla gött. Så imorgon eftermiddag åker jag ut till älsklingen och är där hela helgen, ska bli trevligt, vi får väl se om det blir något IKEA i helgen också.


Ne nu är det snart sovdags. God natt!

//CarroEllen

Av Carro - 2 januari 2012 22:03

Godkväll bloggen!

Nu måste jag snart sova igen om jag ska orka upp imorgon.

Denna dag har varit helt okej, lagom mycket att göra på jobbet, eller en aning för lite egentligen men vi hade så mycket att preppa ändå så det gjorde inget.

Här hemma har jag idag grejat lite och kollat på sista avsnittet av "Misterioso" Den var hemsk den serien.


Imorgon blir det väl antingen att kolla på "Kronjuvelerna" den som går på tv nu, eller "Morden i Midsomer" Vi får se.


Som jag skrev imorse, det om att det känns som att något kommer att hända, jag avskyr att jag oftast har rätt när jag säger sådant... Nu ikväll när mamma och jag kom hem efter att ha varit iväg en sväng så hade vi inget varmvatten IGEN.... Sååå tröttsamt, tur att jag duschade innan vi åkte iväg förut iaf :P


Ne nu är det dags att sova. God natt!

//CarroEllen

Av Carro - 2 januari 2012 06:25

God morgon bloggen!

Då var det måndag igen och åter jobb. Idag känner jag mig lite småtrött, hade väldigt svårt att somna igår kväll trots att jag var så himla trött, och nu då vakna och direkt känna att man verkligen inte vill gå upp ur sängen för något kommer att hända... Usch jag hatar att känna sådant på mig.... Får väl hoppas att det inte stämmer för en gång skull.


Idag blir det då som sagt var jobb sedan ska jag ner till maxi och handla lite bara innan jag ska hem och sätta mig med Isländskan :D Det är riktigt roligt =)


Ne nu ska jag alldeles strax gå till krysset i regnet, usch.

//CarroEllen

Av Carro - 1 januari 2012 21:15

Godkväll bloggen!

Ja nu var jag åter hemma igen då efter ett väldigt trevligt nyår ute hos älsklingen med Malin och Tommy, tack =)


Ja nu var det då år 2012, vad konstigt det känns att skriva och säga, allt handlar ju om 2012, det är ju då jorden går under osv enligt mayakalendern. Sedan har ju även flera filmer gjorts om det också, om just detta år...


Idag har vi inte gjort så mycket, vi har tagit det väldigt lugnt eftersom att alla har varit väldigt trötta. Vi har spelat en del kort, eller ja "Boomo uno" Det var faktiskt riktigt roligt, jag gillar inte att spela vanlig Uno men det var riktigt roligt =) Sedan har vi lagat mat också, idag blev det thaimat, gott faktiskt =)


Ne nu ska jag snart sova, jag är helt slut. God natt!

//CarroEllen

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards