Mitt liv och andra tankar i livet

Alla inlägg under december 2011

Av Carro - 1 december 2011 21:25

Godkväll bloggen!

Ja jag är verkligen hur trött som helst. När jag satt och pusslade för en stundsen så kände jag bara sådär att ögonen gick igen på mig.


Idag har det varit en hel del att göra på jobbet, iaf imorse. Vi hade ju ca 70 hela smörgåsar beställda till halv 9, så fick hjälpa Malin med det när jag kom. När de väl var klara vid strax före halv 9 så fick jag ställa mig och skiva tomater, lite över 100 st :P Ja det var massor att göra precis hela förmiddagen sedan, allt skulle preppas osv.


När jag kom hem idag så var jag vrålhungrig men trots det så började jag städa lite, torka av på lite ställen och så :P Sedan när jag just tänkte ta fram maten och äta så ringde telefonen. Det var då Malin :P Vi satt och pratade i lite över 1 timma, typiskt oss :P

Annars nu ikväll har jag väl gjort det vanliga, grejat en del här hemma bara.


Imorgon kommer Malin hit och på lördag ska vi till IKEA :D Och på söndag kanske vi tar oss en liten tur till Hälsö, får se lite, glömde prata med Malin om det idag.


Nu är det dags att sova! God natt!


//CarroEllen

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards