Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 13 november 2011

Helgen slut

Av Carro - 13 november 2011 21:14

Godkväll bloggen!

Jaha då var denna helg också över nu då.

Gårdagen var väldigt trevlig trots att Nea var bra irriterad på mig i slutet då jag hade bestämt mig för ett par skor som inte hon tyckte om, hon tyckte ett par andra. Det slutade med att jag köpte båda två för att få lite hjälp av mamma med att bestämma vilka jag skulle ha. Så i förmiddags så ringde vi en kompis till mamma, Diana som kom upp och hjälpte mig att bestämma vilka skor jag skulle ha kvar, och ja, hon tyckte samma som mig :D :P Så imorgon ska mamma gå och lämna tillbaka de andra skorna.


Jag fick även köpt halkskydd på Claes Ohlsson, te på Te och kaffehandeln och ett pussel på Bokia. De hade någon pusselrea där, ett 1000 bitars pussel för 99 kr, det kunde ju inte jag låta bli att köpa ett :P Så det började vi lägga igår kväll. Jag var så himla trött igår kväll men jag envisades ändå med att börja lägga pusslet. Så Malin och jag satte oss vid vardagsrumsbordet och kollade på den nya Irene Huss och lade pusslet. Det slutade däremot med att jag släckte lampan och nästintill somnade med huvudet på bordet haha, ja så trött var jag :P


Idag har vi egentligen inte gjort så jättemycket, jag sov länge för en gång skull imorse bara, vaknade halv 10. Numera brukar ju jag vakna någon gång mellan 8-9 på morgonen, det är bara för att jag somnar så tidigt. Men ja, jag var ju trött igår :P

Idag var ju Diana och Rico här en stund under förmiddagen då, sedan tog Malin och jag oss en promenad med Rico, sedan gick vi och handlade lite på maxi och sedan åkte Malin hem. Då diskade jag och grejade lite här hemma, hjälpte mamma med maten. Och efter det satte jag mig och pusslade =) Jag fick nästan ihop ramen, det är 2-3 bitar till som jag måste hitta bara så har jag ramen. Den ska bli klar imorgon iaf :P


Tack Malin, Mikael, mamma och Nea för en trevlig helg, Mikael var ju iaf med i fredagskväll =)


Jag ska försöka ta bilder och lägga upp på det jag köpte imorgon. Nu ska jag snart sova, jag är faktiskt bra trött.


Hoppas att ni har haft en bra helg =)


//CarroEllen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards