Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 13 maj 2011

Enormt trött = tankar.....

Av Carro - 13 maj 2011 22:45

God kväll bloggen!

Då var man ute hos Jesper igen då, Malin lär inte komma ut i helgen tyvärr, saknar henne..


Just nu känner jag mig supertrött och en aning deprimerad för massa olika saker, tycker inte om det, det är bara jobbigt, men sådana tankar som jag vet brukar komma upp när jag är så trött som jag är nu.... Suck.... Jag tänker tillbaka massor på hur jag hade det förr och hur jag betedde mig när det var all problem med maten osv... Och att de i Jespers familj äter en del halvfabrikat får mig bara till att tänka nu också på vad jag äter... Hatar det.... Det har blivit en arbetsskada, jag kan inte med och äta halvfabrikat, jag tycker inte om det. Tänk så mycket tillsatser de har stoppat i den maten. Mycket bättre att tex göra en egen potatisgratäng än att köpa färdig som bara ska gräddas i ugnen. Nejtack inga halvfabrikat!

Jag vill bara flytta ut på landet och laga den mesta maten själv, så lite halvfabrikat som möjligt...... Som nu ikväll åt vi här kebabspett (färdiga som bara skulle gräddas) och potatisgratäng (som bara var att hälla i form och gräddas i ugnen), tzatsiki (som Jespers mamma faktiskt gjorde själv) och en grekisk sallad (som hon också gjorde själv) Och ja, vad åt jag då. Jo jag åt pyttelite potatisgratäng, ett kebabspett (men jag tyckte inte om det, jag var bara såååå hungrig) och en del sallad. Det blev min middag, och nu ikväll har jag ätit lite choklad men sedan inte mått så jättebra efteråt... Suck, jag hatar dessa j*vla tankar.......


Sedan så har ju hela denna veckan varit lite småkonstig, eller ja, från i onsdags iaf då vi satt på blå stjärnans djursjukhus med Rico som opererades igår kväll och kom hem nu ikväll. Dock har han ju ett ca 1 dm stort sår på magen nu och så får han inte hoppa osv. Stackars Rico. Men huvudsaken är att han blir bra igen <3 Så de senaste dagarna så har tankarna gått väldigt mycket till Rico <3


 


Ne nu måste jag verkligen sova känner jag, ögonen bara går igen på mig. Kram på er alla bloggläsare! =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards