Mitt liv och andra tankar i livet

Alla inlägg under mars 2010

Av Carro - 4 mars 2010 06:43

God morgon bloggen!

Då var det torsdag idag då vilket betyder teori i skolan. Men usch jag orkar verkligen inte gå till skolan, är så trött.


Idag ska iaf Aina, Cissan och Nea gå på bio på Alice i underlandet, och i eftermiddag så kommer Jesper hit, Aina ville träffa honom =) så det ska bli trevligt =) Vi får väl se om Cissan bakar eller om vi tar en av alla almondytårtor som vi har i frysen :P


Jag har inte hört något nytt från mamma mer än iförrgår då resan hade gått bra och att de då hade 35 grader och sol :P


Asså herregud vad denna vecka har gått fort, jag vill inte att Aina och Cissan ska åka hem imorgon, vi har ju haft så trevligt dessa dagarna.


Herregud, på tisdag åker ju Nea till Egypten. Aja.


Nu ska jag snart ta och gå till bussen så ni får ha en bra dag alla bloggläsare, kram på er =)

Av Carro - 3 mars 2010 21:59

God kväll bloggen!


Det blir bara ett snabbt inlägg nu för jag är så himla trött.


I skolan idag var det helt okej, dock fick inte jag mycket rast idag kan jag säga, var igång nästan hela tiden så jag var inte så lite trött efter det. Men men.

När jag hade slutat så tog jag bussen in till stan för att möta upp Aina, Cissan och Nea för vi skulle till Per, Ainas son som fyllde år. Där var det väl trevligt, första gången Nea och jag träffade vår lilla syssling Lia =)


När vi skulle hem därifrån så gick bussen mitt framför ögonen på oss så det var bara till att lydigt stå och vänta 10 minuter på nästa.


Väl hemma så fixade Aina lite kvällsmat medan Cissan och jag satte oss vid hennes dator för att rensa den lite, då hade hennes virusprogram hittat ett virus som inte gick att sätta i karantän, så det enda som gick att göra var att låta datorn göra en sådan stor sökning kallar jag det för (sån som kan ta flera timmar) och då blev Cissan tokig, hon sprang runt och ville döda mig osv eftersom att jag hade startat den sökningen på hennes dator haha ja lite roligt hade vi för mitt i det som Cissan var som mest arg så ropar Nea på mig att hennes internet inte fungerar, så då fick jag gå dit och greja med det. haha ja det var lite roligt trots att jag var/är så himla trött.

Tillslut var Cissans dator klar och den överlevde vilket inte hon trodde att den skulle göra haha, och nu kom precis Nea till mig Igen och ville att jag skulle fixa hennes internet för det har gått ner igen haha, troligtvis någon sladd somd et är glapp i :P och hon höll på att bli tokig för hon måste fixa nåt på ett spel på facebook haha, asså herregud, detta är antagligen stora dator-krånglar-kvällen här hemma idag haha.


Så ja, denna dag har varit bra trots att det var lite mycket i skolan idag, men tack Aina, Cissan och Nea för en rolig eftermiddag/kväll <3 :D


Ne, nu ska jag nog ta och varva ner så jag kan somna om en liten stund, ska ju liksom till skolan imorgon igen vilket jag egentligen inte orkar, men men.


Hoppas att ni har haft en bra dag också alla bloggläsare =) Kram på er

Av Carro - 3 mars 2010 06:28

God morgon bloggen!


Igår kväll hade jag tänkt att skriva här men då kom jag inte in på bloggplatsen alls. sånt e jobbigt..


Dagen igår var iaf helt okej, i skolan var det dock lite rörigt och jag var så enormt trött, vilket jag är fortf. också för att jag har ju sovit ganska dåligt de senaste veckorna, bara dessa 2 senaste dagarna som jag har sovit bättre.


Igår kväll var det ganska lugnt, vi gjorde inte så jättemycket vilket var väldigt härligt =)


Nu ska jag snart till skolan och även idag ska Lisa och jag vara i cafét, hoppas att det går lite bättre idag =) När jag har slutat idag så ska jag in till stan för att möta upp Cissan och Aina för sedan ska vi till en annnan släkting till oss allihop som fyller år =) det ska bli trevligt, träffar inte honom så ofta heller =)


Ojdå, ne nu ska jag gå om ca 10 min. kanske dags att börja dricka kaffet som står bredvid mig.


Kram på er alla bloggläsare!

Av Carro - 1 mars 2010 22:15

God kväll bloggen!

Hade bara tänkt att skriva ett lite snabbt inlägg här nu, jag borde egentligen lägga mig, ska ju upp halv 6 imorgon.


Idag mötte jag iaf Cissan och Aina på centralen så åkte vi hit hem =)

Nu ikväll har vi lagat tacos vilket var väldigt gott, sedan kom jag på att jag hade en del gamla filmer på datorn som både Aina och Cissan var med på, gamla filmer från när Cissan och jag var små :P =) Hehe, det var väldigt roligt att kolla på, fick sig ett och annat gott skratt =)


Jag tycker det är väldigt trevligt att de har kommit hit och ska vara här tom fredag =)


Imorgon ska jag då till skolan och sedan får vi se vad som händer =) På onsdag ska vi till en annan släkting till oss allihop, ska bli trevligt =)


Tidigare nu ikväll så ringde telefonen och jag svarade men jag hörde ingenting, mycket möjligt att det var mamma som ringde från Thailand =) Hon lär väl troligtvis ringa imorgon eller maila =)


Ne, usch, jag vill inte upp halv 6 imorgon usch vad segt. men men...


Hm, tror inte jag har något mer att berätta, jag ska iaf försöka blogga varje kväll denna veckan =)


Nu säger jag god natt med er alla bloggläsare! Kram på er

Av Carro - 1 mars 2010 06:50

God morgon bloggen!

Sitter nu vid köksbordet med Jesper och dricker lite kaffe. Idag är det då skola igen och igår eftermiddag åkte mamma till Thailand. Härligt men ändå tomt här hemma....


I eftermiddag kommer Aina och Cissan, några säktingar och bor här denna veckan, eller ja, till fredag =) Ska bli trevligt.


Ojdå, nu tickar klockan iväg, ska snart gå. Kram på er  alla bloggläsare!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards