Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 3 mars 2010

onsdag 3/3

Av Carro - 3 mars 2010 21:59

God kväll bloggen!


Det blir bara ett snabbt inlägg nu för jag är så himla trött.


I skolan idag var det helt okej, dock fick inte jag mycket rast idag kan jag säga, var igång nästan hela tiden så jag var inte så lite trött efter det. Men men.

När jag hade slutat så tog jag bussen in till stan för att möta upp Aina, Cissan och Nea för vi skulle till Per, Ainas son som fyllde år. Där var det väl trevligt, första gången Nea och jag träffade vår lilla syssling Lia =)


När vi skulle hem därifrån så gick bussen mitt framför ögonen på oss så det var bara till att lydigt stå och vänta 10 minuter på nästa.


Väl hemma så fixade Aina lite kvällsmat medan Cissan och jag satte oss vid hennes dator för att rensa den lite, då hade hennes virusprogram hittat ett virus som inte gick att sätta i karantän, så det enda som gick att göra var att låta datorn göra en sådan stor sökning kallar jag det för (sån som kan ta flera timmar) och då blev Cissan tokig, hon sprang runt och ville döda mig osv eftersom att jag hade startat den sökningen på hennes dator haha ja lite roligt hade vi för mitt i det som Cissan var som mest arg så ropar Nea på mig att hennes internet inte fungerar, så då fick jag gå dit och greja med det. haha ja det var lite roligt trots att jag var/är så himla trött.

Tillslut var Cissans dator klar och den överlevde vilket inte hon trodde att den skulle göra haha, och nu kom precis Nea till mig Igen och ville att jag skulle fixa hennes internet för det har gått ner igen haha, troligtvis någon sladd somd et är glapp i :P och hon höll på att bli tokig för hon måste fixa nåt på ett spel på facebook haha, asså herregud, detta är antagligen stora dator-krånglar-kvällen här hemma idag haha.


Så ja, denna dag har varit bra trots att det var lite mycket i skolan idag, men tack Aina, Cissan och Nea för en rolig eftermiddag/kväll <3 :D


Ne, nu ska jag nog ta och varva ner så jag kan somna om en liten stund, ska ju liksom till skolan imorgon igen vilket jag egentligen inte orkar, men men.


Hoppas att ni har haft en bra dag också alla bloggläsare =) Kram på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards