Mitt liv och andra tankar i livet

Alla inlägg under september 2009

Av Carro - 9 september 2009 17:45

Hejsan på er.

Sitter nu i sängen och skriver detta. Denna dag har varit helt okej, men herregud vad trött jag är. Imorse somnade jag som en stock på bussen och vaknade när Lisa ringde och väckte mig efter Frölunda torg.


Hehe, en lite konstig sak som jag har varit med om nu, eller ja.. Det är inte så ofta som man hittar kännetecken INNE på en buss, men det har jag gjort nu. Men inte bara nog med det, jag har åkt med exakt SAMMA buss 2 gånger om dagen sen i måndags, hur ofta händer sådant liksom?! :P xD..


Nu står mamma i köket och gör nån köttgryta och Nea har ockuperat toan. Hmm.. jag som trodde att hon skulle träna, eller det är vad hon har sagt iaf... Aja, med henne vet man aldrig.


Även idag ska jag lägga mig tidigt. Det kommer nog bli något eller ett par avsnitt av Tusenbröder innan jag somnar. Ne, man kanske ska ta och sätta på ett avsnitt redan nu innan maten. Det gör jag! Kram på er.  

Av Carro - 9 september 2009 06:15

God morgon på er.

Sorry för dålig update igår men jag var så himla trött så jag inte orkade skriva här.


Dagen igår var bättre än måndagen. Igår fick jag flytta bröd och lite sånt...


Inatt har jag sovit sådär, vaknat ett antal gånger och hostat. Nu är jag nästan bra från förkylningen, bara lite hosta kvar.


Jo just det ja, till helgen åker jag till Jesper så då kommer det nog inte bli mycket bloggande.


Herregud, nu känner jag mig verkligen helt väck... får se till att försöka sova ut i helgen.


Ni får ha en bra dag.

Av Carro - 8 september 2009 06:15

God morgon på er.

Ojdå, vad är det som hänt här egentligen, hela bloggagratis är omgjort och allt utan förvarning. aja, det hinnerinte jag kolla på nu, får ta det senare.

Nu sitter jag i sängen och äter lite frukost och känner mig enormt trött även om jag slocknade kl 10 igår :P


Idag får vi se vad som händer... Ni får ha en bra dag. Kram på er.

Av Carro - 7 september 2009 21:00

God kväll på er.

Sitter nu i sängen och känner mig verklgien helt slut. Sitter här och chattar med lite olika folk.


Denna dag har varit seg, men det brukar de 3 första dagarna vara på ett nytt ställe. Idag har jag inte gjort så jättemycket. Städat, tagit ur kakor ur plåtar och doppat maränger i smält choklad. Ja det är väl det jag har gjort.. Så ja, denna dag har varit väldigt seg.. Men sen också att jag går upp så himla tidigt. Jag går ju upp halv 6 nu vilket jag inte har gjort sen vi bodde på Hälsö, och det har verkligen känts hela dagen asså för jag har varit enormt trött.... Så jag ska se om jag kan ändra tiden lite och börja 8 ist, det blir typ bara 20 min skillnad men det hjälper lite. Jag har iaf insett att bageri verkligen inte är någonting för mig med tanke på tiderna, det är alldeles för tidigt för mig att börja. Ne usch. Vi får se.


När jag hade slutat idag så ringde Malin mig och frågade vad jag skulle göra idag. Hon hade slutat och hade inget att göra så hon undrade om vi kunde träffas. Så det gjorde vi en liten stund nu i em/kväll vilket var väldigt trevligt, herregud vad vi skrattade :P xD haha.. Vi satt och letade upp lite olika spel på spela.se och där hade vi väldigt roligt.. :D


Ne herregud, nu ska jag ärligt talat snart lägga mig. Jag känner mig verkligen helt slut.


God natt med er alla bloggläsare.

Av Carro - 7 september 2009 06:19

God morgon på er.


Sorry för dålig update i helgen. Har varit med först Malin och sedan Jesper.


Idag är det första dagen på praktiken då, på ett bageri. Jag vet inte riktigt om jag tycker det ska bli roligt eller inte. Eller om jag säger så här, jag har aldrig gillat att vara ute på prakik, vet inte varför. Så ja, denna dag får vi se hur den blir. Det blir bara så himla konstigt, vi har knappt börjat i skolan och så ska jag ut på praktik direkt... vi har ju inte kommit igång med någonting nästan, eller ja, jag var ju sjuk i veckan också och då började de tydligen med något arbete men ja...


Ne så denna dag får vi se hur den blir. Vi får se hur jag kommer att klara av dessa tider. De ville ju först att jag skulle börja kl 7, men det sa jag nej till så nu ska jag börja mellan halv 8 och 8. Men det blir till att gå upp halv 6 varje dag. Usch, fattar inte hur jag ska orka det ärligt talat, jag är verkligen inte direkt någon morgonmänniska.. Äää vi får väl se hur det går..


Nu ska jag gå om 10 min. Ni får ha en riktigt bra dag. Kram på er.

Av Carro - 4 september 2009 06:54

God morgon på er.


Sitter vid köksbordet och äter frukost. Asså varför måste det blåsa stark kuling och regna på natten... usch vad jag hatar det, det har hållit mig vaken inatt. Jag har inte sovit mycket.

Idag ska jag då gå till skolan men vi får se hur länge jag orkar, hoppas iaf att jag orkar fram till 12 för Lisa Måste visa mig vägen idag till praktiken.. och så måste jag ha mina köksskor också.


I eftermiddag kommer Malin hit och stannar tills imon :D Det ska bli trevligt, hoppas bara att jag kommer vara lite piggare ikväll.


Ojdå, nu ska jag gå om några min. Ni får ha en bra dag. Kram på er alla bloggläsare.

Av Carro - 3 september 2009 22:00

God kväll på er.

 Ligger nu i sängen och bara chattar lite och är ganska trött, ska snart lägga mig och sova. Imorgon ska jag ju liksom upp kl 6, sen får vi se hur länge jag orkar imon, om jag orkar med blomsterkursen eller om jag pratar med Åsa och går hem ist, bara det att Lisa och jag måste kolla vägen imon så det ska vi göra oavsett och sen hem, det är ju inte direkt så bra när jag ska till praktiken på måndag och jag inte hittar dit :P hehe nee så roligt ska jag inte ha det.


Ne, nu ska jag alldeles strax lägga mig och sova. God natt med er och sov så gott.

Av Carro - 3 september 2009 18:03

God kväll på er eller vad man säger så här dags :P

SItter nu i soffan och chattar bara lite. Ute står regnet som spön i backen =( Usch...


Idag har jag städat lite, diskat, kollat på film, tusenbröder och lite på tv. Så idag har jag iaf mått bättre än igår =) Så imon blir det till att gå till skolan, men sen får vi se hur länge jag orkar, om jag orkar både matkunskapen och blomsterkursen.


Imon ska ju Lisa och jag kolla vägen till min praktik jag ska till på måndag, kan ju vara en fördel att hitta dit :P och på eftermiddagen kommer Malin hit och stannar till lördag :D Det ska bli roligt och trevligt. Det var ju änna ett tagsen vi sågs.


Vad har ni haft för er idag?


Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards