Mitt liv och andra tankar i livet

Alla inlägg under juli 2011

Av Carro - 5 juli 2011 23:38

God kväll bloggen!Nu blir det bara ett snabbt inlägg för jag måste sova. Imorgon ska vi nämligen till Oslo =) Där ska vi kolla på lite saker och så =) Ska bli trevligt :D Så då blir det till att gå upp tidigt. Igår smsade Thomas (pappa) till mamma och berättade att Nea (syrran) ligger på sjukhus efter att hon har blivit sparkad av en häst i stallet. Det var väl allvarligare än vad de trodde först men ja vi får väl se hur det går, hästar är farliga.... Tänker på dig syster! <3333 Hoppas du blir bra snart! Ja annars i veckan/helgen så har vi grejat med lite allt möjligt, jag har tagit lite kort men tror jag lägger upp de när jag kommer hem eftersom att internet är så himla segt här. Det fungerar iaf men det tar flera minuter att öppna en sida, lite småsegt men det får gå, bättre än inget =) Imorgon ska jag ta massor av bilder hade jag tänkt. Första gången jag är i Norge, eller ja, man räknar ju inte direkt i våras då vi körde fel till Sälen och fick åka en liten bit genom Norge haha :P Ne nu måste jag snart sova. Kram på er alla bloggläsare! =)

Av Carro - 1 juli 2011 11:45

Hejsan bloggen!

Då var det fredag och första semesterdagen och jag sitter nu på bussen på väg upp till sommarstället, är framme strax efter kl 2, ja bussen tar 3 timmar, lagom segt men det får gå =)..


Denna veckan har ju Jesper och jag varit själva hemma men jag har ju jobbat på dagarna och eftersom att jag inte har vetat hur det skulle bli nu i helgen så har jag bara gått runt hemma varje kväll och känt mig stressad över att inte ha en aning om någonting. Inte så jätteroligt direkt =( Men men.


I eftermiddag är jag iaf framme på sommarstället och så får vi hoppas att de andra också kommer upp idag =) Rico kommer verkligen att bli glad nu när jag kommer upp :P Mamma sa det i veckan att han saknar oss däruppe, han vill bara leka hela tiden, så han bara puffar på mamma hela tiden och vill inget annat än att leka :P haha.


Jag får lägga upp bilder från midsommar i helgen eller något, har ingen lust att göra det nu.


Men ni får ha det så bra alla bloggläsare så hoppas jag att bredbandet fungerar även däruppe =) Kram på er =)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards