Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

God morgon

Av Carro - 25 januari 2011 08:18

God morgon bloggen!

Sitter nu och äter lite frukost. Inatt har jag väl sovit sådär, vaknat ett antal gånger bara så. Det är inte roligt...

Igår eftermiddag kom Malin hit och sov här till idag. Så igår kväll hade mamma, Mikael, Malin och jag väldigt roligt :P Mikael som var så trött så han pratade fel hela tiden, likaså mamma :P haha ja det var en rolig kväll, dock även med en del prat om allt som händer här hemma nu, gamla jobbiga minnen som tas upp igen från Hälsö och så. Ne det gillar vi inte...


Idag får vi se vad som händer på praktiken, troligtivs lugnt även idag =( Sedan i eftermiddag kanske Jesper ska komma en sväng men vi får se =)


Ne usch vad trött jag är då, ännu en dag då jag gärna bara hade legat i sängen och kollat på film eller något sådant.....


Asså herregud vad denna månad går segt, jag har bara varit knappt 1 månad på "Lilla saluhallen" men det känns som längre, jag har hela en månad kvar...


Ne, nu måste snart batteriet till datorn komma, och att det är rätt, nu har jag mindre än 20% kvar av det jag har nu, har ju ett sådant program som mäter sådant, ne nu får det allt komma idag... 


Nu ska jag snart gå. Ha en bra dag! Kram på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards