Mitt liv och andra tankar i livet

Alla inlägg under oktober 2010

Av Carro - 6 oktober 2010 10:20

Hejsan bloggen!

Nu sitter jag hemma hos Jesper och gör typ ingenting, har just ätit frukost bara. Jesper sitter vid sin dator och typ spelar eller något låter det som :P =)


Igår ringde de mig från den nya lunchrestaurangen hemma på torget, min sius från af hade nämligen skickat mitt cv dit, och ja, jag ska på intervju där på torsdag eftermiddag :D Hoppas det blir något och att det känns bra också =) Bättre kan det ju inte bli isf, typ 3 minuters gångavstånd hemifrån, toppen :D hoppas!


Idag får vi se vad som händer, Jesper ska ju plugga lite och jag sätter väl mig då och läser den där boken som jag har hållt på med sedan i somras xD Asså det är i perioder som jag kan läsa mycket då jag tycker det är härligt och roligt, sedan går det ett tag då jag inte läser någonting alls, och sedan börjar jag igen.

Jag känner också det att jag vill börja skriva saker igen som jag gjorde förr. Jag saknar det, men nu saknar jag fantasin, jag kommer liksom inte på någonting att skriva om alls. Ni får gärna ge förslag =)


På fredag åker mamma, syrran, jag och några andra till sommarstället =) det ska bli härligt men ändå inte, jag vet inte, jag vill åka dit för att plocka kantareller men jag vill ändå inte åka dit.... Hmm.. aja, åker iaf på fredag och kommer hem någongång på söndag.


Ni får ha en bra dag alla bloggläsare! kram på er

Av Carro - 5 oktober 2010 10:24

Hejsan bloggen!

Sitter nu vid köksbordet hemma och gör typ ingenting, borde väl äta frukost om en stund.

I helgen har jag varit med Malin, fredag till lördag och sedan åkte jag ut till älsklingen i lördags och kom hem igår morse =) Sedan igår på dagen så åkte Malin och jag en sväng till stan och shoppade lite. Malin köpte jeans och tröjor och jag köpte bla. en hårddisk till mamma och syrran, present till Jesper som fyller år snart (likaså jag :P) och så hittade jag faktiskt en usb-lampa som jag köpte till mig själv :D


Idag ska jag vara hemma på dagen iaf och vid 5 tiden ska jag åka ut till Jesper och kommer hem på torsdag tror jag.


Ne, nu måste jag äta frukost. Kram på er alla bloggläsare!

Av Carro - 1 oktober 2010 16:23

Hejsan bloggen!

Idag är jag ju hemma som jag skrev igår kväll.

Under förmiddagen så städade jag lite här hemma innan jag satte mig vid tvn och kollade på Supernanny :P hehe, ne men det är faktiskt ganska intressant att se.


Men asså jag är verkligen hur trött som helst. Mikael, mammas kille ringde mig förut också och han hade pratat med mamma lite igår så han undrade lite hur det var med mig och hur det verkligen var på praktiken osv. så jag satt och pratade med honom en stund vilket var trevligt =)


Om några timmar eller något sådant så kommer Malin hit så ska hon vara här till imorgon. Så vi får se vad vi hittar på, men ta det lugnt iaf, kanske att vi åker en sväng till Backaplan imorgon eftersom att både Malin och jag behöver jackor. Men vi får se.


På måndag ska jag ringa hon på af iaf så får vi se hur det blir med praktiken. Men denna helgen känner jag att jag bara är i stort behov av att bara vila hjärnan och inte tänka på något speciellt, inte efter en sådan vecka, eller tre tuffa dagar som jag har haft.


  

En enormt god frukost jag åt imorse, dock drack jag inte upp juicen för den var inte god :P

 

 

  

En enomrt trött Carro just nu



Ni får ha en fortsatt bra dag alla bloggläsare! Kram på er


Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards