Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 4 juli 2010

Söndag

Av Carro - 4 juli 2010 11:15

Hejsan bloggen!

Då var det söndag idag då och regn ute =( Det som var så härligt och fint igår :P =)


Idag får vi se vad Jesper och jag hittar på. Med tanke på vädret så lär vi nog bara ta det ganska så lugnt idag, typ sitta vid datorerna eller något =)


Igår kväll fick jag dragit med mig Jesper ut på en liten härlig promenad nere i hamnen där vi var och kollade till deras segelbåt, och så satte vi oss en stund på bryggan vilket var väldigt härligt. Vi fick lite sällskap också av ett antal änder som kom simmandes =) Saknar faktiskt det lite från Hälsö, sitta ute vid havet en varm härlig sommarkväll. Men men, kanske tur att jag kan åka hit då =) <3


  


På ett sätt hade jag kunnat tänka mig att flytta ut till öarna igen, men dock inte norra skärgården igen isf, eller möjligtvis Björkö isf. Problemet med att bo ute på öarna är att det tar sådan himla lång tid att åka hit och att man måste passa in färjerna vilket gör att man bara blir stressad, jag blir det iaf. Och så är det då också det att folk från stan inte så jättegärna kommer och hälsar på eftersom att det tar sådan lång tid att åka. Hit ut tar ju liksom färjan ca 30 min om man inte lyckas passa in med den nya snabbfärjan, då tar det 16 min.  Men men, man vet aldrig vad som händer längre fram i livet.


Just det ja, för ett antal årsen så hade vi en uppgift i svenskan där man skulle skriva en argumentation. Jag skrev om att "Bo i Öckerö kommun eller inte" Jag tror inte jag har lagt upp den här så ska försöka hitta den och göra det =)



Någon som har något tips på vad Jesper och jag skulle kunna hitta på idag med tanke på det tråkiga vädret? =)


Kram på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards