Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 26 april 2010

Bilder från helgen mm

Av Carro - 26 april 2010 11:15

Hejsan bloggen!

Sitter nu här hemma och ska snart åka in till stan för att möta upp mamma och ta legkort. Senare i eftermiddag åker jag ut till Jesper och kommer hem imorgon bitti innan jag ska till deliX =)


Fredag till lördag sov Malin här =)

I lördags var det så härligt väder och Jesper hade scouter ute på Hönö så vi bestämde oss att cykla dit. Det tog faktiskt bara knappt en timma att cykla från Amhult till typ Hönö klova =)

När vi väl hade hittat scoutgänget så satt vi och kollade på en stund fram till att Jesper drog med mig att vara med på dragkamp :P hehe. Men där var vi en liten stund till de slutade och då cyklade Malin och jag vidare till Klova där vi gick i lite affärer och även träffade på en kompis till oss båda två som var längesen vi träffade, Lovisa =) och så träffade vi även vår gamla granne från lägenheten på Hälsö :P Det var trevligt =)


I lördags kväll åkte jag med Malin till henne på Björkö. Där gjorde vi inte så jättemycket.

Igår åkte Malin, Malins mamma och jag till stan för att kolla på studentkläder och lite sådant, men vi hittade inte så jättemycket, jag hittade ingenting :P men men, har ju iaf fått köpt klänning, har väska och skor kvar att köpa.


Lägger ut lite bilder från helgen.


  Från färjan på hemvägen



God kvällsmat blev det iaf i fredags :P =)


Tack Malin för en rolig och trevlig helg! =)


Nu ska jag snart åka iväg till stan. Ni får ha det så bra alla bloggläsare! Kram på er  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards