Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 30 juli 2009

Torsdag- Hemåt, men först träffa en hundvalp

Av Carro - 30 juli 2009 22:12

Imorse väckte mamma mig och Malin kvart över 9. Det var dåligt väder så vi sa att vi åker hem tidigt.

Vi gjorde oss iordning och packade ihop oss, åt lite innan vi åkte. När klockan var 12:40 så lämnade vi Brevika. Rico som förstod att vi skulle hem eftersom att vi packat ville absolut inte det, han satt kvar på gräsmattan utanför stugan när vi gick in i bilen. Det tog ett tag innan vi fick med honom :P


Vi var bjudna på fika hos Aina och Nisse så vi åkte vägen om de i Dals-långed =) Väl där så hade Aina ringt en kompis till de, och som även mamma och jag känner som kom dit. Getrud som hon heter hade med sig sin 12 veckor gamla golden retrivervalp. Snacka om att den var söt. Han hette Nalle, och ja, det passade verkligen till honom, han var verkligen som en nalle :P :D


Kan också säga att jag nu har fått med mig 2 pers till Island när det nu blir :D Aina och Getrud :D Hoppas verkligen att det blir av, skulle varit väldigt roligt :D <3


Jaha ja, och nu sitter jag hemma i sängen i Amhult och skriver detta och börjar känna mig enormt trött, men ändå inte. Natten som var så sov jag inte så mkt för jag drömde konstigt och vaknade flera gånger.


Tack Malin och ni andra för en härlig vecka, trots att det inte blev så lugnt som vi hoppades (Thomas förstörde allt, han kom och hämtade Nea igår) så ja, stämningen har inte varit den bästa, men det har ändå varit härligt... Men nu känns det nästan bara konstigt, det känns inte som om att vi har varit där några dagar nu. Det är något som inte stämmer... Usch sådan här känsla hatar jag, jag vet inte riktigt själv vad det e för nån känsla, men den e inte rolig iaf :/....


Men iaf, tack allt folk för en härlig vecka ändå =) <3


På lördag kommer Jesper hem, så lär träffa honom antingen i helgen eller början av nästa vecka. Vi får se. <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards