Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 12 april 2015

Söndag 12/4

Av Carro - 12 april 2015 11:45

Hejsan bloggen!

Jaha, då var det söndag och imorgon är det ny vecka.

Denna veckan har varit betydligt lugnare än förra, fast Jesper har varit hemma hela denna veckan också, han har varit väldigt trött och sovit en del på dagarna, men det har varit härligt att han har varit hemma på eftermiddagarna när jag har kommit hem.

Ja, denna veckan har vi faktiskt fått grejat en del här hemma. Vi har suttit ihop de sista stolarna, tvättat en del, städat ugnen, städat och så har jag tagit fram mina vårkläder.

Idag ska vi gå och handla i alla fall, får även se om jag kanske tvättar vinterjackor och lite sådant.


Veckan som kommer får vi se vad som händer, ska hem till mamma och Nea en kväll i alla fall, ska bli trevligt, och troligtvis ska vi boka resa då också. Imorgon ska jag träffa Malin, ska bli trevligt. Sedan ska jag ju träffa Thomas (pappa) någon dag också, får se om det blir denna veckan eller nästa.


Ja, tror inte att jag har så mycket mer att skriva här just nu faktiskt. Förra söndagen var det sista avsnittet av "Person of interest" så ikväll kanske det blir till att spela bingolotto eller något, får se lite.

Ha en fortsatt bra dag alla bloggläsare! =)

//CarroEllen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards