Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 24 mars 2015

Tisdag 24/3

Av Carro - 24 mars 2015 21:30

Godkväll bloggen!

Sitter nu hemma i soffan och ska nog snart sova, känner mig väldigt trött.


Ända sedan i lördags har jag legat däckad i soffan, en förkylning som bara blev värre och värre. Så nu har jag varit hemma två dagar från jobbet. Jag började bli bättre redan igår kväll, men kände att jag kunde vara hemma en dag till och få lite energi.
Så ja, hela helgen låg jag bara i soffan, jag orkade verkligen inte göra någonting, likaså igår. Men idag hade jag lite mer energi så sakta men säkert så har jag städat här hemma idag.

Jag hade ju räknat med att vi skulle få vårat nya köksbord denna veckan, men tyvärr kommer det inte förrän på måndag, tre veckor efter att vi beställde det. Men ja, de sa inom två veckor när vi beställde det, och idag har det gått två veckor exakt, och de ringde sent i eftermiddags. Så vi får stå ut med trädgårdsbordet i köket nästan en vecka till. Men men.


För er som inte vet det så har Tele2 delvis blivit uppköpta av Bredbandsbolaget, och vi hade Tele2 här hemma.

Igår mitt på dagen var övergången. De hade sagt att det kunde ta uppemot tre timmar. Tur som jag hade så var det klart på mindre än 30 min. Så i en vecka nu har vi typ hela deras kanalpaket, vilket innebär massor av kanaler, även Cmore, lite roligt nu när Beck har premiär också.


Imorgon är det då dags för jobb. Ja det blir kortvecka i några veckor nu, först sjuk två dagar denna veckan, nästa vecka är det ju röd dag på fredag, och veckan därefter är det ju röd dag på måndag, långledigt, härligt! Däremot har vi inte en aning om vad vi ska hitta på under påsken, får se lite vad som händer.


Ne nu är det dags att gå och lägga sig, vi är trötta båda två här hemma.

God natt!

//CarroEllen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards