Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2014

Onsdag 22/10

Av Carro - 22 oktober 2014 22:10

Godkväll bloggen!

Ja då var snart denna onsdagen över, denna "tappardagen" för min del. Ja idag har jag tappat en hel del saker i golvet. Det började redan imorse när jag skulle hjälpa första kunden för dagen, jag tappade den "spaden" som vi har för att slänga in smörgåsarna i turbon rakt i golvet. Sedan rullade det bara på, kantin med sallad över golvet, diskad tom kantin i golvet (bara att slänga i disken igen) och en kniv. Sedan fortsatte det här hemma idag också, kastrullock och något mer som jag inte kommer ihåg just nu. Så ja, jag har haft stora tappardagen idag, lagom roligt.

Sedan har jag haft väldigt ont i ryggen idag också från städningen här hemma igår, och har jag också varit väldigt trött i armarna och händerna, antagligen därför jag har tappat så mycket saker idag. Så nu ikväll har jag fått tränat ryggen lite, blir alltid lite bättre i alla fall =)


Ja annars nu ikväll har jag varit och handlat och bakat tårta till älsklingen som fyller år imorgon. Han får en minitårta med smördegsbotten, hallon och vaniljkräm emellan och spacklad med nutella. Och den ska han äta imorgonbitti, hur kan du? Jag får inte ens ner en liten bit tårta tidigt på morgonen.


Imorgon jobbar ju jag kväll också, lyckades tyvärr inte byta bort den kvällen mot morgon, så Jesper går och spelar innebandy imorgon då, så vi firar honom på lördag istället när hans föräldrar kommer också. Så imorgon blir han bara lite uppvaktad på sängen på morgonen.


Ne det är nog snart dags att sova, jag är helt slut verkligen. Linnea ville att jag skulle komma till henne imorgon förmiddag också innan jobbet, får se om jag orkar det. Denna veckan är det verkligen fullt upp, och jag är jättetrött..


Hoppas att ni har haft en bra dag =)

//CarroEllen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards