Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 23 september 2014

Tisdag 23/9

Av Carro - 23 september 2014 21:05

Godkväll bloggen!

Sitter nu hemma i soffan med älsklingen och har just kollat på "112 på liv och död" på tv.


Idag har vi haft en väldigt lugn dag på jobbet, städat en del och så, ja det är väl som det brukar vara några dagar innan löning, lugnt på jobbet.


Här hemma nu i eftermiddag och kväll har jag kollat på sista delen av en serie som jag har kollat på, "Hjem"

Tror att jag har skrivit om den tidigare också, men en väldigt mysig norsk serie. Detta var säsong två och tyvärr har jag inte sett första säsongen, försökte hitta den på internet, dock fanns den bara på en sida att köpa men då var den utan svensk text, men men..


Efter inlägget här igår så blev det tyvärr inget skrivet, istället satte jag mig och kollade på tv i två timmar och lade mig sedan och läste några sidor ur boken som jag håller på med nu, en av böckerna av Mons Kallentoft.


Asså i mitt huvud är det inte tisdag idag, vet egentligen inte vad det är för dag, det känns bara rörigt av någon anledning.


Till helgen är det ju bokmässan, det får man ju inte missa, ska bli roligt, och nu verkar det som att Malin kan följa med, eller komma dit lite senare bara då hon ska jobba på förmiddagen, hoppas hon kan komma efteråt, det hade varit väldigt trevligt, det var ju så trevligt förra året när Malin, Jesper och jag var där, Jesper gick då för sig själv och så gick Malin och jag tillsammans.


Ne jag tror faktiskt att jag snart ska lägga mig, är jättetrött nu, eller kanske lägga mig och läsa =)


God natt!

//CarroEllen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards