Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 18 juli 2014

Semester!

Av Carro - 18 juli 2014 22:27

Godkväll bloggen!

Sitter nu i soffan som vanligt med älsklingen och bara tar det lugnt, jag har väldigt ont i min rygg, har ju haft det de senaste två veckorna av någon anledning =(


Ikväll skulle ju vi gått på restaurang egentligen, men när vi hade gjort det som vi skulle göra i stan så var inte jag ett dugg hungrig, så vi åkte hem istället och handlade lite mat på maxi, så det blev grillade kycklingspett med ris och ört- och vitlökssås, mums! =)


I stan fick vi köpt ett nytt mobilt bredband, lite småsaker på Clas Ohlson och även en del godis på 4gott. Hittade även ett mellanmål med nutella som jag bara var tvungen att testa, och det var jättegott, älskar nutella! =)

På maxi köpte vi även varsin tidning, det är något jag köper varje semester, en korsordstidning som jag har ett tag, fast tyvärr var den jag köpte bara tävling till 5/8 tror jag, men får lösa en del ändå =) Tänk vad härligt, nu börjar semestern, älskar att sitta ute när det är riktigt gött väder och bara lösa korsord, underbart! =)


   


Ha en fortsatt bra kväll alla bloggläsare!


//CarroEllen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards