Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 23 juni 2014

Hemma igen

Av Carro - 23 juni 2014 22:07

Godkväll bloggen!

Sitter nu hemma i soffan med älskling och ska snart sova.

Ja nu har vi äntligen kommit hem igen efter att knappt ha varit hemma den senaste 1,5 veckan, borta bra men hemma bäst!!


Ja i torsdagskväll åkte vi till Brevika. Vi hade väldigt lugnt på jobbet så chefen var så snäll och jobbade de sista 3 timmarna för mig på kvällen så vi kunde åka lite tidigare, och bra var det för vi var inte framme förrän kvart i 10 på kvällen, det tog tid att köra denna gången, inte bara pga mycket trafik, det var ju också med mammas halvdåliga bil (varför hon nu enivsas att köra med den förstår jag inte men men..)

Den kvällen var Nea och jag nere en sväng på bryggan sent på kvällen och tog ett kort på den fina solnedgången, och då kände jag verkligen hur mycket jag hade saknat det, äntligen var jag där!


 


Den natten sov älsklingen och jag i tält, eller jag vaknade vid 3:10 av att han snarkade för mycket så jag gick in och lade mig i huset ist, och sedan har han fått sova i tältet själv varje natt hela helgen, lite tråkigt =(

Annars har vi haft en ganska lugn helg, vädret har varit sådär, typ 14-15 grader, väldigt blåsigt och en hel del moln, och i söndags regnade det en del också, så det var inte direkt något höjdarväder för att vara där, ne bättre väder får det allt vara om man ska vara där för att man ska ha något att göra..


Ikväll har vi suttit och kollat lite på resor här hemma, vad vi egentligen ska hitta på på semestern. Jesper tycker att jag ska försöka hitta något, vilket jag försöker med men jag hittar inget, så nu har han börjat säga att om jag inte hittar något så bokar han en resa med flyg för oss till Skottland. Jag vill jättegärna till Skottland MEN jag vill inte flyga.... Jag vet att jag måste komma över det någon gång, men jag vågar inte.. hmm, hur ska jag göra?...


Hoppas att ni också har haft en bra midsommar =)


Ne nu måste jag sova! God natt!

//CarroEllen




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards