Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 18 juni 2014

Onsdag 18/6

Av Carro - 18 juni 2014 22:01

Godkväll bloggen!

Sitter nu hemma i soffan med älsklingen och slökollar på en Morden i Midsomer som går på tv.

Sorry för min enormt dåliga update här den senaste veckan, men det har verkligen gått i ett hela tiden, har knappt haft igång datorn heller =(


Idag kom iaf älsklingen hem efter att ha varit fem hela dagar på läger, och jag har varit hos mamma.

När jag kom hem i eftermiddags så låg älsklingen och sov så jag gick bara in och kramade honom sedan fick han sova vidare, han är ju lika trött varje gång när han kommer hem från det lägret.

Så nu ikväll har jag packat upp hans väska, kört en tvättmaskin, fixat disken, packat och grejat här hemma. Så nu var det väldigt gött att sätta sig i sin egna soffa hemma framför tvn med min älskling, har verkligen saknat honom, tur att jag har haft så mycket annat att tänka på hela helgen. Och inatt ska jag sova i min egna säng efter fem nätter hos mamma, ska bli så gött =)


Imorgon blir det till att jobba kväll, jag har verkligen försökt byta bort det passet men jag har tyvärr inte lyckats, så ja, vi kommer att vara i Brevika någon gång imorgon natt, kanske bara bra att morfar inte ska med så kan vi sova i hans rum, slippa sätta upp tältet kl 12 på natten i skogen... Nu hoppas jag iaf att vi kan sova i tältet en natt om vädret tillåter det, hoppas!


Ne nu blir det till att umgås lite med älsklingen innan vi ska sova, jag är verkligen helt slut så jag lär väl somna om en stund, kanske borde gå och borsta tänderna.


Hoppas att ni också har haft en bra vecka =)


//CarroEllen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards