Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 17 april 2014

Vilken kväll!

Av Carro - 17 april 2014 22:55

Godkväll bloggen!

Ja det blev en sen kväll, vi var inte klara på jobbet förrän strax före 21, så jag fick springa till bussen och var hemma strax före 22. Så nu sitter jag i soffan med älsklingen och varvar ner. Det tycker jag är så svårt när jag har jobbat kvällar, att varva ner, det tar så lång tid, liksom inte en chans att jag skulle kunna sova nu trots att jag är så trött som jag är för jag är fortfarande uppe i varv.

Så ja, vi har haft massor att göra på jobbet idag..


Vad har hänt med mig egentligen, jag har ju knappt skrivit ett inlägg i veckan här under väldigt lång tid, och helt plötsligt har jag skrivit flera stycken på bara några dagar. Det skulle ju kunna bero på att jag satt och läste igenom massa gamla blogginlägg som jag skrev mellan 2006-2009 för ett par dagarsedan. Det var faktiskt ganska kul att se hur jag skrev då och vad jag skrev om. Tyvärr var det väldigt mycket tråkigheter som jag hade skrivit om under de åren, det var mormor som var sjuk och en person som verkligen hotade mig, så det var lite jobbigt att läsa igenom det ändå, fast roligt att se hur man skrev.


Ne nu är det nog snart dags att sova, gött att vara ledig i flera dagar nu, älskar att inte jobba röda dagar och helger, helt underbart! =) Fick ju påskägg från chefen idag också, så har en del godis att äta i helgen, mums! =)


God natt!
//CarroEllen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards