Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 10 juli 2012

Tisdag

Av Carro - 10 juli 2012 22:04

Godkväll bloggen!

Ja då var denna lugna tisdagen över. Idag har vi som sagt var haft det väldigt lugnt på jobbet, det har varit helt underbart faktiskt. Så idag har vi kommit ikapp oss med städlistan och Sofia gick loss på golvet och skurade en liten del av det riktigt ordentligt, så nu kan "kontrollanten, subway-nissen" i alla fall se att vi har börjat nästa gång han kommer (troligtvis imorgon).


Annars idag har jag tagit det ganska lugnt faktiskt. När jag kom hem satt jag bara vid datorn en stund vilket jag kände att jag behövde. När Malin kom hem så gick vi ner till torget och kollade i affärerna lite, sedan kom vi hem och lagade mat och kollade på Allsång på Skansen. Det är så mycket på jobbet nu, eller ja, de senaste veckorna har vi faktiskt haft ca en dag i veckan då det har varit lugnt, men de andra dagarna är det väldigt mycket att göra så då är jag verkligen helt slut när jag kommer hem på kvällen, och eftersom att det är så stressigt på jobbet och när man kommer hem och ska laga mat och städa så blir jag väldigt stressad hela dagen. Men idag kom jag på att jag jobbar bara denna och nästa vecka sedan har jag semester två veckor, det ska bli helt underbart verkligen, behöver verkligen semester nu. Så på torsdag är det endast två veckor kvar tills älsklingen och jag åker iväg på kryssning, längtar massor! =)

Ja under semestern så åker vi då på torsdagen, så jag är i Göteborg lördag-torsdag. Då är tanken att Malin och jag ska åka in och gå på Lotta på Liseberg på måndagen och då även en heldag på Liseberg om vädret tillåter, sedan ska jag packa, klippa mig och så får vi se lite vad som händer.


Nu ska jag snart sova.

God natt!

//CarroEllen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards