Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 22 februari 2012

Onsdag

Av Carro - 22 februari 2012 22:07

Godkväll bloggen!

Då var även denna dag över, varför går dagarna så förbaskat fort?..


På jobbet idag har det varit en aning rörigt eftersom att vi har fått nya priser och nya menyer, vi har inte kunnat svara riktigt på frågor ang menyerna idag eftersom att vi själva inte har lärt oss det, undra egentligen hur många gånger vi har fått säga till våra kunder idag att alla priser är nya för oss också samtidigt som vi också har virrat runt med blicken på skyltarna haha :P


Nu ikväll har vi haft fullt hus. Nea var här redan när jag kom hem, vid strax efter 6 kom både mamma och Malin hem. Strax efter dem så kom Bosse (våran morbror) och efter ytterligare en stund så kom Diana och Rico och ännu senare så kom Neas kille. Så ja, vi har varit fullt hus här nu ikväll. Vi har suttit och fikat och pratat, Malin och jag fick kollat efter lite recept på vad vi ska laga när vi är i Sälen =) Herregud vad jag längtar till fjällen nu, det är 3 veckor och 2 dagar kvar tills vi åker, längtar! :D


Imorgon får vi se lite vad som händer, kanske ska träffa en kompis i stan men vi får se. Imorgon måste jag i alla fall pussla känner jag, fick ju inte gjort det något alls förra veckan, och inte än denna veckan heller. Men men.


Ne nu är det snart dags att sova. God natt!

//CarroEllen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards