Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Måndag

Av Carro - 30 januari 2012 21:32

Godkväll bloggen!

Nu sitter jag i sängen här hemma och gör inte så mycket, ska snart sova. Denna dag har varit väldigt rolig och trevlig på jobbet. Under lunchen, eller lite efter lunchen var däremot en aning kaos eftersom att en person kom in och beställde 10 st smörgåsar som hon skulle ha direkt, och samtidigt kom det massor av andra personer också, det var ganska jobbigt, och det ledde ju till att när lunchen var slut så hade vi slut på en sorts bröd och efter ett tag ytterligare en, så det var lite kaos när vi hade ont om bröd, men ja, vi överlevde ändå. Det är det jag gillar med jobbet, eftersom att man träffar så mycket folk varje dag så är ingen dag exakt lik den andra, under lunchen så vet man aldrig vad som händer liksom, det gillar jag. Jag älskar mitt jobb! :D

Sedan var det under morgonruschen också så kom det in en man som skulle ha, jag tror det var 7 st sallader och 5 smörgåsar, då var det också en hel del att göra, men sådant är roligt så länge det inte blir totalt kaos =)


Nu ikväll har jag suttit och pusslat lite, jag får ihop lite för varje gång, det är bra =) Och så har mamma och jag som varje måndag-onsdag nu för tiden suttit och kollat på "112 på liv och död" ikväll.


Imorgon ska jag nog träffa Malin vilket ska bli väldigt trevligt, vi får väl se om vi får tagit oss en sväng nere på torget också och kanske hitta några nya kläder eller något, vi får se.

Nu är det snart dags att sova.

God natt!

//CarroEllen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards