Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 6 december 2011

Avskyr julafton....

Av Carro - 6 december 2011 21:09

Godkväll bloggen!

Ja de senaste åren på julafton så har vi inte gjort så mycket, det har bara varit tråkigt så gott som. Och i år verkar det som att det kommer bli ännusämre än de tidigare åren. Det är nämligen så att mamma och Nea vill åka till sommarstället i Bengtsfors men jag vill inte med. Egentligen har jag inte en aning om vad jag vill göra över jul alls. Jag vill inte bara sitta hemma, men jag vill heller inte åka till sommarstället. Så ja, jag får väl låta mamma och syrran åka dit så får jag se vad jag hittar på. Jag har ju nämligen sagt nej till alla andra förslag också, och dem har sagt nej till mina. Så nu ger jag upp känner jag. Även denna jul får bli som den blir, jag orkar inte bry mig....



Vad gott, nu blev jag lite gladare. Pratade med Thomas (pappa) på fb och han hade tydligen gjort julebaket idag (ett enormt gott bröd som man bara MÅSTE ha under jul) och han kommer förbi med lite bröd till mig någon dag, gott! :D


Annars har även denna dag varit väldigt lugn på jobbet. det har inte ens varit något att göra på städlistan eftersom att Zara trodde att det var tisdag igår så gjorde hon städlistan för idag igår ist :P Hehe, så kan det gå när man inte håller koll på dagarna :P Men det gjorde inte så mycket, var bara skönt med lite lugn idag faktiskt =)


Nu ska jag snart sova. God natt!

//CarroEllen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards