Mitt liv och andra tankar i livet

Alla inlägg under juni 2011

Av Carro - 3 juni 2011 07:36

God morgon bloggen!

Nu sitter en väldigt seg Carro vid frukostbordet och skriver detta, ja jag låg och lyssnade på Bosse och Mikael som satt och pratade halva natten :P Jag kan ju inte använda öronproppar.. Men men så idag känner jag mig väldigt seg, vaknade vid halv 4 imorse och då var det tyst.


Idag får vi se vad som händer på praktiken, men ikväll kommer iaf Malin hit och är här hela helgen =) Det ska bli väldigt trevligt :D Så imorgon ska vi ner på festivalen här i Torslanda och på söndag ska vi ut till Hälsö och rensa bland mina gamla saker och grilla med Thomas och Nea om hon är hemma :P =) Så det ska faktiskt bli trevligt =)


Det blev ju ett lite konstigt inlägg här igår men det var för att jag satt och skrev det på mammas telefon och jag kan inte rikigt skriva på den :P Men jag fick handlat en hel del, och väldigt bra fynd egentligen, bla porslin för en tusenlapp :P och lite annat, ska försöka ta kort på det ikväll och lägga ut det här =) Sedan ska jag städa och lite sådant innan Malin kommer ikväll också.

Ne nu måste jag snart gå. Kram på er alla bloggläsare! =)

Av Carro - 2 juni 2011 11:36

Hejsan bloggen! Sitter nu i bilen med mamma och Mikael påväg till Freeport i Kungsbacka. Så vi får se om jag hittar något, hade tänkt kolla på lite porslin också,fortsätta på min samling. Ni får ha en bra dag alla bloggläsare. Kram på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards