Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 17 april 2011

Söndag redan

Av Carro - 17 april 2011 21:53

God kväll bloggen!

Då var redan denna helgen över. Detta har varit en sådan helg som det har gått i ett verkligen. Malin har sovit här hela helgen och idag har mamma, Malin, Mikael och jag varit och ätit lunch på Gunnebo slott, sedan gick vi runt lite där. Det är så himla härligt att bara gå runt där, det är så mysigt =) Efter det så åkte vi och spelade badminton i TB-hallen =) Det var väldigt roligt och det gick väl ganska bra. De sista 5 minutrarna körde jag och mamma mot Malin och Mikael och då höll jag igång fötterna precis hela tiden, gissa om jag var trött efter det :P haha. Men det gick betydligt bättre då, man hann ta bollarna =) Tack för en riktigt trevlig och rolig dag <3 :D Det måste vi göra om!


Jesper skulle ju ha kommit hit ikväll egentligen men eftersom att vi kom hem så sent (strax före 7) så kände vi båda två att det var ingen större mening eftersom att han skulle få åka hem imorgon bitti igen. Men ja, jag har haft fullt upp även nu under kvällen. Jag tog upp smördeg ur frysen igår som jag aldrig gjorde något med men som jag var tvungen att ta idag då så det gjorde jag lite snabbt, bakade med det. Det blev nutellarulle :P hehe. Den blev väl sådär egentligen men men, man lär sig av sina misstag.....


Imorgon är det bakdag på praktiken sa Susanne i fredags :P =) Och imorgon eftermiddag/kväll måste jag städa här hemma. Ja det är ju bara kortvecka nu vilket är helt underbart :D På torsdag går jag 8-12 sedan ska jag ut till Malin och vara med som serveringspersonal på hennes morfars 80 års fest och kommer hem senare på kvällen. Det ska bli väldigt roligt men det kommer verkligen att bli heldag på torsdag :P Men sedan väntar en långhelg =) Det ska bli helt underbart, behöver det känner jag.....


Hur har er helg varit?


kram på er alla bloggläsare! =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards