Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 12 april 2011

Hur ska jag göra för att hinna med allt?...

Av Carro - 12 april 2011 07:48

God morgon bloggen.

Då var det tisdag igen och ännu en dag då jag känner att jag bara skulle vilja vara hemma. Det finns så mycket saker som jag skulle vilja göra men som jag känner att jag inte hinner när jag har praktiken... Jag hade velat städa ordning ordentligt här hemma, baka och frysa in, laga mat och frysa in, träffa andra vänner mer än Malin och Jesper, men jag känner att jag hinner inte det. Och så hade jag gärna åkt och hälsat på i skolan innan de som tar studenten i år går ut också. Visst jag får väl ta en helg hemma och utan Jesper egentligen då om jag ska hinna med detta, men det kan jag inte känner jag, jag kan inte vara ifrån honom i 2 veckor... och hälsa på i skolan kan jag bara göra torsdagar eller fredagar då de är i cafét. Jobbigt....


Jaja, vi får se hur jag löser allt...


Idag får vi se vad som händer på praktiken, det är ju så tråkigt väder, regn...


I eftermiddag får jag väl ta och städa lite här hemma då om jag är själv en stund.


Okej, detta blev ett aningen tråkigt inlägg, sorry, men behövde skriva av mig kände jag. Och nu börjar min arm domna bort, kan nämligen inte lägga ner den samtidigt som jag skriver här eftersom att jag lyckades bränna mig på ånga igår på praktiken, klantigt, jag vet....


Men nu ska jag snart gå. Ni får ha en bra dag alla bloggläsare! Kram på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards