Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

Trevlig dag =)

Av Carro - 21 februari 2011 21:47

God kväll bloggen!

Sitter nu hemma i sängen och skriver detta.

Denna dag på praktiken har varit väldigt lugn, men ja, det är ju som vanligt när det är veckan innan folk får lön.


Idag kom Nea och fikade så satt och pratade lite med henne också =) Det var trevligt, vi har ju inte träffats på nästan 2 månader :O Ja herregud det går så fort, det är redan nästan 2 månadersedan jag träffade syrran sist :O Men ja, det är väl som det är, eller vad man kan säga nu när hon har flyttat ut till Hälsö igen.......


Jag var i alla fall hemma vid halv 5 tiden idag, då hann jag ta mig en snabb fika och sätta mig vid datorn precis innan mamma kom hem och frågade om vi skulle gå ner till Cinco som vi hade pratat om. Så det gjorde vi, det blev visst lite kläder :P hehe. Kan lägga upp bilder på det någon annan dag i veckan. Det blev en klänning som man kan ha när som helst på året, en skjorta och en tröja att ha under den =) Jag är väldigt nöjd med det iaf =)  


Helgen har varit väldigt härlig och trevlig, dock har den som vanligt gått alldeles för fort, lördagen förstod jag inte var den tog vägen.. Men ja, ibland får man gå upp sent :P haha.


Helgen som kommer funderar jag faktiskt på att ta hemma, eller ja delvis iaf, Pratade lite med Malin förut så vi får se vad som händer =)


Jag bara längtar såååååå mycket nu till vi ska åka skidor <3



Ne, man kanske ska ta och sova snart. Kram på er alla bloggläsare! =)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards