Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 8 november 2010

Hälsö idag

Av Carro - 8 november 2010 11:34

Hejsan bloggen!

Sitter nu hemma vid köksbordet och har just ätit lite lunch. Vid halv 9 tiden imorse så kom jag hem från älsklingen efter att ha varit där sedan i torsdags =)


Förut pratade jag med Malin och hon jobbar tydligen inte denna veckan så idag ska vi ta oss en cykeltur ut till Hälsö och gå en härlig promenad där =) och efter det så ska vi hem till Thomas (pappa) och äta lite innan vi cyklar hem igen. Så ja, vi får väl se hur detta blir, om det kommer att dyka upp massa gamla jobbiga minnen eller vad som kommer att hända. Jag vet faktiskt inte.....

Jag ska iaf ha med mig kameran så jag ska ta en del kort har jag tänkt mig =) kommer väl lägga upp några här sedan =)


Ikväll kommer mamma hem så ska vi tre ha lite myskväll pratade mamma om, sedan flyttar ju mammas kille ut från sitt hus på fredag, de har redan tagit hit en hel del saker. så då kommer ju Mikael att bo här en del. Det kommer att kännas väldigt härligt, men samtidigt konstigt eftersom att... ja jag vet inte riktigt hur jag kan säga, men det kommer typ kännas som att vi är en riktig familj igen eller hur jag kan säga, svårt att förklara..... Men men =)


Nej, nu ska jag snart upp till min morbror så ska han hjälpa mig att fixa cykeln lite innan jag cyklar ut och möter Malin på Björkö för att sedan ta den lilla färjan till Öckerö (då slipper vi cykla så långt :P )


Kram på er alla bloggläsare! =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards