Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2010

Måndag den 11 oktober

Av Carro - 11 oktober 2010 16:11

Hejsan bloggen!

Nu sitter jag i soffan här hemma och gör inte så mycket. Idag kom jag hem strax efter 1 från Jesper och sedan dess så har jag lagat lite mat och rensat en del av trattkantarellerna som mamma, Nea och några andra plockade i helgen på sommarstället. Jag skulle ju egentligen följt med dit men jag kände verkligen inte för det så älsklingen och jag var här hemma hela helgen ist vilket var väldigt trevligt =) Sedan var en kompis här en sväng i lördags vilket också var väldigt trevligt, det var ju så längesen vi träffades <3 :D

Så Jesper och jag åkte ut till honom igår kväll och sov där en natt bara.

Asså vilken dimma det var imorse :O Man såg typ ingenting genom fönstrerna.

Ja, de säger ju att kylan är påväg nu, det kanske är dags att plocka fram alla höstkläder =)


Just det ja, det var ju nytt avsnitt av "The event" igår, det måste jag ju kolla på idag också :D


Nu är det bara två dagar kvar till man fyller 20 =) och imorgon skulle Mimmi (mormor) fyllt 72 år :( Saknar henne så mycket <3


På onsdag ska jag inte göra så mycket, vi ska fira lite här hemma bara, mamma, Nea, Jesper och troligtvis Mikael också . så ska bara laga lite god mat och så =)


Hm, ja jag har väl egentligen inte så mycket mer att skriva här just nu känner jag, kan inte komma på något i alla fall. Så jag får väl ta att gå och plocka fram höst/vinterkläderna och sedan kanske sätta sig med en god kopp kaffe och något gott till och kolla på "The event" =)


  


Kram på er alla bloggläsare!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards