Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2010

Vet inte alls.......

Av Carro - 14 augusti 2010 21:30

Hejsan bloggen!

Sitter nu hemma hos Jesper och gör absolut ingenting, jag är på såndant jobbigt humör då jag inte vet alls vad jag vill göra... Det gillar jag inte...

Samtidigt sitter jag och tänker på vad jag egentligen faktiskt vill jobba med, var jag vill bo och massa sådant, skit jobbigt.

Som några av er redan kanske vet så kommer jag inte att kunna jobba inom restaurang under så många år för att jag har sådan problem med ryggen, och då måste jag ju hitta någon annan utbildning som jag vill gå, men jag har ingen aning om vad. Det kändes lättare förr för då hade jag fler intressen men nu när jag har haft så mycket annat att göra under ca 2 år så har jag tappat de sakerna....


Sedan så är det en del prat hemma nu om att flytta. Malin och jag vill ju flytta ihop men först måste vi bådatvå ha jobb och så måste vi hitta något där vi vill bo också. Sedan är det då också även mamma och hennes kille som vill flytta ihop till något annat ställe. Och det är det som gör att jag inte alls vet var jag ska söka jobb eller något sådant... Usch, allt känns bara så himla jobbigt nu. Och så det här med deliX, de kommer nu att ha öppet två dagar i veckan, fredag och lördag och se om det fungerar. Så asså jag vet verkligen ingenting just nu och det avskyr jag, jag vill ha saker klara, inte så här mycket som hänger löst.


Ja så nu kommer jag endast att jobba fredagar denna månaden ut, sedan ska jag till arbetsförmedlingen i början av september och kolla lite på vad som finns osv. Så ja, man får helt enkelt se hur saker och ting blir.  


Jag borde kanske egentligen gå och lägga mig eller något men det vill jag inte det heller för jag är inte trött så heller, men känner mig ändå typ orkeslös. Hoppas bara inte det är höstförkylningen som är på gång... Nejtack!



//Carro

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards