Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 25 juli 2010

Lördag

Av Carro - 25 juli 2010 00:21

Hejsan bloggen!

Sitter nu i Bengtsfors och skriver detta. Jag känner mig helt slut men kan inte sova än för Cissans pappa och hans tjej kom just hem från Sthlm, de skulle ha varit där och paddlat nu men det hade blivit något problem med något så det blev inget av det, men jag tror att de snart ska åka igen så då bör jag nog sova.


Idag har vi varit på två års kalas hos en av våra andra sysslingar, eller kalaset var hos Aina och Nisse, några andra släktingar. När vi hade ätit lite tårta och så så tog vi med oss Aina och Nisses hund och gick och hälsade på några andra som vi känner. De har en sådan himla söt hund, en golden retriver, Nalle, som jag träffade när han var en liten valp för 1 årsedan, men han var lika kelig nu :P


Ja det är väl det vi har gjort idag.

Imorgon får vi se vad som händer, de har ju sagt regn imorgon men vi måste iaf gå till affären och köpa lite frukost att ha på bussen hem på måndag. Bussen går ju strax före halv 7 på morgonen och tar ju ca 3 timmar :P Men ja, imorgon lär vi väl göra det vanliga som vi tre brukar göra, sitta vid datorerna xD hehe ja det är typ det vi har gjort nu sedan vi åkte hit till Bengtsfors :P


Nu åkte de så jag kanske snart ska ta och sova.


Asså jag har verkligen ingenting vettigt att skriva här numera, verkligen ingenting =( Jag hade ju ett tag då jag skrev en del, då när jag tog kort på lite middagar som jag åt...... hmm. vet inte riktigt vad jag ska säga om det men det kändes inte särskilt friskt att ta kort på det man åt, nästan varje dag. Det gjorde bara att jag fick sådan kontroll över vad jag hade ätit..... hmm ne....


sedan var det ju då som jag hade e-blogg som jag skrev typ 5 gånger om dagen och toppade deras lista med "mest aktiva bloggare" ja det var roligt för då hade man läsare asså, och då hade jag något att skriva om också, men det är längesedan känns det som, typ 2 årsen. hm, ja herregud vad tiden går fort. Alldeles för fort.


Ne, nu ska jag snart sova. Men först en bild från förut idag, btw, jag har inte fått lagt över alla andra bilder än till datorn men ska göra det.


  


God natt!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards