Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 16 februari 2010

Tisdag 16 februari

Av Carro - 16 februari 2010 09:45

God morgon bloggen!


Då var det tisdag då och idag ska jag bara vara hemma och greja och ta det lugnt.


Igår morse ringde Thomas (pappa) mig och frågade om vi skulle åka till Isaberg och åka skidor idag. Jag som inte vill åka själv med Thomas sa att jag kan höra med Malin om hon kan följa med. Malin är väl egentligen den enda som verkligen har märkt själv vilken konstig stämning det blir när Thomas och jag träffas, det är som att börja om på nytt och lära känna varandra, ja jag känner inte riktigt min pappa längre efter dessa 2 åren, så det var också därför det kändes bra att ha med henne. Men Malin kunde inte idag, så igår kväll ringde Thomas mig igen när vi satt på restaurangen (Malin fyllde ju år igår) och frågade hur långa Malins skidor var, så han skulle gå ut och mäta det i sin lilla bil och att vi isf åker på onsdag om Malin kan då, vilket hon kan :D


När klockan var 8 så satt vi i bilen på väg hem och då ringde jag upp Thomas, då hade inte han varit ute och mätt än för han hade fastnat vid tvn för att kolla på när Kalla tog guld :P haha, asså herregud det är bara för mycket med os...... (kommer från en mun som ALDRIG har gillat sport alls) Efter några minuter ringde han upp igen och då hade han varit  ute och mätt. Det var väl ganska precis att de kommer gå in =) så på onsdag, alltså imorgon så ska Malin, Thomas och jag iväg till Isaberg och åka skidor :D Det ska bli roligt, jag har ju inte åkt skidor på 2 år. vi får bara se hur mycket jag orkar med tanke på så dålig kondition som jag har fått det senaste året pga.... ja jag vet inte ens om jag kan säga det för jag är så förbannad på mig själv för det.... ne men det är det eftersom att jag inte tränar något längre och pga det med maten... tack vare det så har jag tappat hur mycket kondition som helst vilket är väldigt tråkigt, så ja, undra om ens jag kommer att komma ur sängen på torsdag haha. kommer typ att ha världens träningsverk :P Jag ska komma ihåg kameran också så blir det lite bilder också =)


Sedan då kvällen igår var väldigt trevlig, dock lite rörig eller ja. asså den restaurangen vi var på var nyöppnad och ingen av de två som jobbade där var särskilt vana vid sitt jobb märkte man. men trevligt var det, tack Malin för en trevlig kväll <3


Ne, nu kanske man ska gå upp och äta något, känner mig så enormt hungrig.


Kram på er alla bloggläsare!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards