Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 12 februari 2010

Fredag och sista dagen på praktiken =(

Av Carro - 12 februari 2010 08:11

God morgon bloggen!

Sitter som vanligt nu och äter frukost. Igår var jag ju i skolan på det info.mötet ang Italienresan, men ja, vi fick inte veta så mycket mer än vad vi redan visste, eller jo lite men vi fick inte veta om vi ska åka än, det får vi veta i mitten av mars troligtvis. Hmm..


När det mötet var slut så frågade både Helena och Åsa (två av lärarna som var med) om vad jag känner om resan. Då sa jag det att jag aldrig har flugit innan och att jag heller aldrig har varit utomlands på det sättet, har ju bara varit i Polen med skolan och då åkte vi buss ner. Men asså sedan är det det också att jag känner inte något sug alls av att åka utomlands, det är som det alltid har varit, jag vill bara till Island och ingen annan stans, så jag kände det igår när de pratade om Italienresan att alla blev väldigt glada, men själv kände jag mig, jag vet inte hur jag kan säga, men jag kände mig inte så glad iaf, kände snarare någon rädsla typ. svårt att förklara. Men vi kommer inte att ha tillräckligt med pengar för flygresan så vi ska få börja sälja saker. Det tycker jag ska bli väldigt roligt, det har jag ju gjort innan då när jag gick på Hälsö :P Ne men det är roligt att sälja saker till en klassresa, men jag hade mycket hellre åkt bara någonstans i Sverige än till Italien..... Hmm. Men än så länge så vet vi ju inte om vi får pengarna, och får vi inte det så kommer jag ärligt talat faktiskt känna en lättnad.. Jag vill inte åka egentligen, men nu har jag lovat så många att följa med, och sedan tjatar mamma på mig så himla mycket om att det är klart jag ska med osv.... hmm.. Men som sagt, vi får se om det blir av eller ej, blir det inte det så kommer vi att åka någonannan stans.



Idag är det då sista dagen på deliX =( Riktigt tråkigt. Kommer sakna Eva och Pekka där, de är så härliga och roliga, men jag kommer att komma tillbaka till de :P :D


Nu ska jag snart gå. Kram på er alla bloggläsare!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards