Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 24 januari 2010

Söndag 24/1-2010

Av Carro - 24 januari 2010 22:19

Hejsan bloggen!

Jag vet, riktigt dålig update, har varken haft någon bloggork eller tid att skriva under de senaste veckorna av någon anledning :/


Nu sitter jag iaf i min säng chattar och skriver detta.

I helgen har jag haft fullt upp. Fredag-lördag sov Malin här hemma, lördag dag träffade jag Sanna (en klasskompis) i stan och igår eftermiddag kom Jesper hit och sov här och åkte hem ikväll =) Tack allihop för trevliga dagar <3 =)


I fredags hade Lisa, Tommy och jag blomsterkurs, eller ja, Tommy kom när vi nästintill var klara (han behövdes i cafét) eller ja, vi trodde att vi nästintill var klara. Hmm.. när jag hade gjort de små blommorna och Lisa och jag hade gjort klart den stora uppsättningen så skulle vi hälla vatten i vasen eller vad man kan kalla det, problemet var att efter en stund märkte vi att hela vasen läckte en del. Åsa (läraren) började skruva på foten till vasen men då läckte den typ bara mer. Tillslut var vi tvugna att plocka ur alla blommor och allt ris som vi hade lagt så fint i vasen... Det var väl lagom roligt.... Vi fick iaf den någorlunda tät så den inte läckte så mycket längre. Efter det fick vi sätta i blommorna igen.. Då brydde vi oss inte så mycket om hur den såg ut för vi var så trötta på den. Men den blev någorlunda bra igen iaf. Det slutade bara med att Lisa och jag missade vår buss med några minuter så vi satt i Aktiviteten 30 min, sedan blev det en lite trevlig promenad med Lisa och Tommy ner till Mölndals bro.


För övrigt i veckan så har det varit okej, lite konstig vecka men men. Jag lyckades  ju spilla kaffe över datorn en dag xD haha. hela tangentbordet badade i kaffe xD men det gick bra iaf =)


Imorgon är det praktik igen som gäller =) Ska tillbaka till deliX igen :D Det ska bli roligt =) Sedan måste jag åka och klippa mig någon dag också, får väl se hur det blir med det xD


Till helgen ska jag ut till Jesper vilket ska bli väldigt härligt, känner det att jag vill komma hemifrån lite igen =)


Asså jag vet inte vad det har tagit åt mig, men jag vill delvis få bättre kontakt med min pappa igen än vad jag har... Fråga inte vad det är med mig men jag vet inte.... Asså jag saknar så himla mycket att ha en pappa som bryr sig om en, det har inte jag haft på många år... men men vi får väl se..


Hittade förut en gammal fin bild från Hälsö, en riktigt härlig soluppgång över Björkö från huset vi bodde i och som Thomas (pappa) bor i fortf.





Imorgon är det då som sagt var praktik och jag börjar kl 9, så ska väl snart gå och lägga mig tror jag.


Hoppas iaf att ni har haft en bra vecka/helg alla bloggläsare =) Kram på er   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards