Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 23 november 2009

Trött

Av Carro - 23 november 2009 14:54

Hejsan alla bloggläsare!


Ligger nu i sängen och känner mig enormt seg. Ute är det skitväder =(


Idag blev det en väldigt kort dag. Vi började halv 9 med gympa, då spelade vi innebandy, tränade inför torsdag då vi ska vinna över lärarna :P haha xD


Efter det skulle vi på studiebesök på brandstationen så dit gick vi. Väl där så berättade de lite hur det gick till när de fick en utryckning och sen visade de några korta filmer. Efter det visade de bilarna, vad de hade för saker osv. I slutet frågade de 2 som pratade oss om någon ville prova kläderna som de använde vid en utryckning. Både Lisa och Daniel gjorde det. Just när de hade fått på sig allt så fick de en utryckning. Haha, ja det är så typiskt :P Så då var det bara till att akta på sig för att inte stå ivägen. Men men. Det var intressant iaf =)


Imorgon blir det då praktik =) Och på onsdag kommer Norrköpingsgänget =)


Ne usch vad jag fryser nu då. Har inte någon bra film här hemma som jag inte sett heller. Aja, vi får se vad jag hittar på, borde nog städa men det orkar jag inte. Ne, det är sådant skitväder ute, regn och nästintill kuling, då ska man sitta i soffan och kolla på film, men inte själv :P Ne, får se vad jag hittar på.


Hur har er dag varit hittils?


Kram på er alla bloggläsare!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards