Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 28 september 2009

Måndag

Av Carro - 28 september 2009 15:30

Hejsan bloggen!


Sitter nu i sängen och bara tar det lugnt, känner mig helt slut. Jag vet inte riktigt vad det är med mig, känner mig lite smådeppig av någon anledning.... Usch jag hatar verkligen sådant...


Denna dag har väl varit bra, verkar dock som om att HR programmet på Fässberg aldrig kan vara någorlunda problemfritt.... Suck... aja... Det som är nu är ju inget jag ska bry mig om men grejen är den att det drabbar mig oavsett om jag inte vill.... aja.


Nu har jag iaf ätit middag och startat en tvätt. Middagen bestod av rester från gårdagen, kyckling, harekoverts och ris, och sen ja, man får ju inte glömma Jespers starka vitlökssås :P haha.. xD...


Imorse på gympan så lyckades jag typ sträcka armbågen lite... Hmm... Asså hela denna dag har kännts konstig.


Det var iaf kul att träffa allt folk igen :D


Asså herregud vad det blåser ute nu då.


Ne, känner mig helt slut nu. Man kanske ska sätta sig och kolla på en film eller något...


Just det ja, asså ibland blir man bara såååå trött. Strax innan vi slutade så fick vi veta att det är provning av studentmössor idag och imorgon i skolan, så när vi hade slutat så gick Jossan, Johan och jag dit för att kolla. De hade ju satt upp olika tider, och tro sjutton att de i vanlig ordning hade glömt av oss, det tror jag de gjorde förra året också.. Det är hopplöst. Och det var typ ingen som visste någonting. Så imorgon får vi prata med Helena om det. Det är bara så himla typiskt Fässberg att glömma just vår klass :@ Blir tokig på sådant.


Hur har ni haft det idag då? =)


Kram på er.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards