Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 13 september 2009

Får se hur länge till jag klarar av praktiken

Av Carro - 13 september 2009 22:00

God kväll på er alla bloggläsare.

Nu sitter jag i sängen och chattar med lite trevligt folk och skriver detta.


Denna helgen har varit väldigt trevlig =) Tack Jesper! Trots att vi igår satt ca 10 timmar och installerade om och grejade med Jespers lillebrors dator :P Den ville ju inte göra som vi ville (vilket datorer inte heller brukar vilja) det var därför det tog sådan tid...


Imorgon är det då praktiken igen som gäller, men asså ärligt talat, jag funderar på om jag verkligen kommer att klara 2 veckor till där jag är med tanke på ryggen. Asså varje dag när jag kom hem efter praktiken i veckan så var jag tvungen att lägga mig en liten stund i sängen för att jag hade så ont i ryggen, och det har jag haft även i helgen, känner det nu också. Så ja, vi får se om jag klarar av 2 veckor till där.



Någon dag i veckan ska jag ge mig själv en spark i baken och verkligen storstäda rummet, rensa bland papper osv. Massa sådant.. Sedan till helgen ska jag troligtvis iväg med Jesper och hans föräldrar och hälsa på Jespers farmor =) Ska bli trevligt, härligt att komma bort hemifrån lite också =)


Ojdå, klockan bara tickar iväg, det är nog dags att snart lägga sig, ska ju upp halv 6 imorgon.. Usch nej, jag orkar inte praktiken imon.. hmm.. :/.. men men som sagt, vi får se hur länge till jag klarar av det stället med tanke på ryggen.


Kram på er och god natt


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards