Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 24 juni 2009

Gått igenom min gamla lunarblogg, är det verkligen jag?! :O

Av Carro - 24 juni 2009 16:16

Hejsan på er!


Jösses vad mätt jag är nu, åt precis lite mat.

Jag har verkligen hela dagen kännt mig supertrött av någon konstig anledning =(


Satt förut och gick igenom inlägg från min blogg på lunar, inlägg från 2007 då när det var som mest jobbigt med pappa osv. När jag läste det så trodde jaginte att det var jag, jag kunde inte förstå att det verkligen är jag som har gått igenom det som stod.


Jag hittade några inlägg från november 07 som jag fastnade för. Tänkte lägga ut de 3 delar jag fastnade för här nu;


Från tisdag denna veckan tills idag har jag bott hos Malin på Björkö för ja har inte orkat bo hemma. I måndags kväll blev ja o pappa typ ovänner o så fick ja reda på lite saker som inte var så roliga.. men men vill inte säga vad.... Så först idag ska jag hem. Det kommer kännas konstigt eftersom att ja e hos mamma o ja har inte vart hos mamma en hel kväll utan datorn sen ca 1 år tillbaka.. så det kommer kännas jobbigt.... men men.. livet e ju inte så lätt.... 


Asså dessa senaste 2 veckorna har inte vart särskilt bra. Det allra jobbigaste började i torsdags. Men vill inte skriva om det här. Igår, fredag var den absolut jobbigaste dagen på läänge.. Jag hade knappt sovit på natten för det "hände" lite saker på torsdag kväll Så igår var det asså för j*vligt.. Jag kunde inte sitta still, orkade knappt prata, o kunde knappt äta. Det var skit jobbigt. Det räckte inte med en sak som var jobbigt igår heller för när ja kom hem igår så blev det problem här hemma oxå. O asså då kände jag att allt bara slocknade, jag orkade inte mer. Jag blev verkligen hur ledsen som helst. Syrran o jag försökte prata med pappa om hur vi känner, men han går verkligen inte o prata med alls om sånt, för han förstår oss inte.. Han tror att livet e såå lätt, att det bara e o glömma allt som har hänt, men så e det ju verkligen inte... Men men som sagt, livet e hårt o leva...


Sen i torsdags har jag verkligen mått skit dåligt. Jag har sovit ca 4 timmar/natt fram tills igår. Det har vart så mkt problem här hemma nu också, så jag har ju inte heller haft någon ork alls. Jag har typ inte heller ätit något... men men...



Hur kände ni när ni läste det nu? Själv trodde jag knappt att det var jag som hade skrivit det, att det faktiskt är jag som har gått igenom det som står. Men jo det är det... Men jag försöker ju bara lägga det bakom mig så gott det går, men ibland känner man att man vill se tillbaka på saker och ting.



Kom också på förut att jag har bloggat ett antal år egentligen, men jag har använt bloggen på lunar. Mitt första inlägg lär ha varit 2005 någon gång :O Herregud det fattar jag inte att det är så länge jag har bloggat... Men men, åren går fort, för fort ibland.



Nu ikväll kommer det att vara fullt ös här hemma. Nu ska jag snart gå ut och gå en liten promenad med Rico, han orkar inte så långt i denna värmen. Efter det ska jag med mamma och handla. Kl 6 kommer Malin och ska sova här. Vi ska gå en härlig sommarkvällspromenad =) Och samtidigt ska Nea ha 2 kompisar här hemma över natten också :P Det kommer bli fullt hus :P haha.. Ne men trevligt ändå =) Och imon blir det Donsö, ska se om Lisa ringer senare bara =)


Ni får ha en fortsatt bra dag! =) Kram på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards