Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 16 juni 2009

Tisdag. Lite allt möjligt

Av Carro - 16 juni 2009 18:25

God kväll på er!


Sitter nu i sängen och gör typ ingenting. Väntar bara på att mamma ska komma hem och ropa att jag antingen ska ta disken eller plocka upp maten hon handlat.. Sån e hon :P


Jösses vad trött jag är. Dagen idag har varit väldigt härlig. Mellan 11:45 och 12:40 så hade vi en sådan riktig lunchrusch vilket var väldigt härligt, det var så det ska vara i ett café :P hehe, det har jag sagt ett antal gånger :P


Idag när jag var på väg hem från Mums så såg jag en man och en kvinna. Jag reagerade inte direkt, men sedan kände jag igen tröjan som mannen hade på sig, och så kände jag igen kvinnan. Och ja, tröjan kände jag igen från en bild jag sett på gt:s hemsida, det var nämligen han som hotade en av våra grannar i helgen med ett hagelgevär.. Hmm.. Han blev tydligen inte fälld.... Hmm.. Undra nu då bara hur länge till de kommer att få bo kvar här (hyreshus) innan de blir vräkta.. Asså jösses, deras hundar, 3 st enligt mamma, jag har dock bara sett 2 av de. Men de har tydligen en dalmatiner, en liten nakenhund och en sådan jättestor hund, kommer för tillfället inte ihåg vad de heter, och ja, VARJE gång någon går förbi utanför (hundarna kan vara ute eller inne, spelar ingen roll) så börjar de skälla, alltid... Och varje gång de skäller så kan man tro att det är slagsmål... Asså herregud.. Man hör de hundarna flera gånger om dagen... Men ja, som sagt, vi får se hur länge de stannar här i Amhult.


Hepp, har mamma fastnat någonstans på vägen eller :P


Ja, kan tyvärr för tillfället inte komma på något mer att skriva här nu, eller joo, imon kommer Jesper hem :D :P En av mina bästa vänner som varit på scoutläger nu sen i fredags =) :P


Ni får ha en fortsatt bra kväll! Kram på er! =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards