Mitt liv och andra tankar i livet

Direktlänk till inlägg 4 juni 2009

Servering och enormt rolig och trevlig dag :D

Av Carro - 4 juni 2009 22:33

God kväll på er!


Sitter nu i sängen och chattar och skriver detta.


Denna dag har varit helt underbar. Vi har haft superroligt och trevligt. Jag var med Malin A,  Adde, Anki och läraren Marcus i köket och gjorde maten. Det var faktiskt väldigt roligt i köket idag. Marcus är väldigt rolig, synd bara att han blev varslad =( kommer att sakna honom, han var så bra lärare.

Men ja som sagt, vi har haft väldigt roligt och trevligt idag.

Cim och Camilla från Mums var där också :D det var trevligt, stod och pratade lite med de =) Det första de sa när de såg mig var att såsen var väldigt god. och jag bara, den gjorde jag förut. Då tänkte jag också "men jag som nästan aldrig har gjort sås, blev den verkligen så bra" :P haha. det var väldigt roligt. =)



När alla vi som jobbade hade lunch samtidigt när alla gäster hade gått så satt Jonna, Wille, Malin, Malin, Dessie och jag i uppehållsrummet. Rätt vad det är så börjar Dessie, Jonna och jag skratta som galningar. Dessie kommenterade att jag låter som en åsna när jag skrattar riktigt mycket, medans Dessie själv låter som en gris :P så herregud vad vi skrattade. Samtidigt satt Jonna och drack cider också :P Så ja, herregud vad vi skrattade asså.



Jonna tog en del kort idag som jag hade tänkt att lägga ut =) Det första kortet är på nästan alla som var med idag. Och ja, det är jag som sticker ut lite :P det är jag i röd tröja och keps :P haha.. jag tänkte inte ens på det :P men ja, jag var ju kock idag :P


Camilla från Mums tog också ett kort på henne och mig, får se när jag får det =)

 
 
Ingen bild

från en vän

4 juni 2010 23:32

ja du gumman denna dagen kom jag också ihåg, den var vaäldigt trevlig tycker jag. Den var lite speciel också på nåt sätt. kram på dig gumman min......

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 18 juli 2018 15:07

Äntligen, efter flera års prat om att göra en egen hemsida så har jag äntligen fått gjort det, eller Jesper har gjort det mesta, jag har hjälpt till med det som jag kan. Nu hittar ni mig på https://carroellen.se/ Hoppas att ni följer med mig dit...

Av Carro - 7 juli 2018 11:54

Halloj bloggen!   Ja då var det lördag, och älsklingen och jag har haft 5 dagar semester hittills. Det har varit väldigt härligt, men vi har gjort en del saker denna veckan, så jag har inte kommit in i semesterkänslan än, men den kommer väl snart...

Av Carro - 14 juni 2018 19:30

Godkväll bloggen!   Sitter nu i köket och väntar på att maten skall bli klar. Idag blir det kyckling med sparris och potatiskroketter och en egengjord örtsås till, mums!   Ja då var snart denna jobbveckan slut, den har gått väldigt fort. I m...

Av Carro - 10 juni 2018 21:15

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, lyssnar på regnet utanför, äntligen kom regnet! Idag har Malin varit här största delen av dagen. Vi tog oss ner till Hällsviksbadet och badade lite, ja tom. jag badade en stun...

Av Carro - 27 maj 2018 21:00

Godkväll bloggen!   Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt, tänkte försöka sova tidigt ikväll. Det är ju jättehärligt att det har varit sådant här sommarväder ett par veckor nu, men tyvärr är det alldeles för varmt i vår lägenhet. Vi får...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards